Miskolc a te helyed

A világ legnagyobb kozmetikai és szépségápolási cége budapesti irodájába keresi új, belsős HR feladatokat ellátó kollégáját.

Feladatok:

  • részvétel HR események, rendezvények, tréningekkel kapcsolatos szervezési és adminisztrációs feladatokban
  • egyéb adminisztrációs feladatok – Excelben kalkulációk készítése, szerződések előkészítése
  • utazás- és interjúszervezés
  • munkavállalók segítése, tájékoztatás HR témákban
  • kisebb fordítási feladatok ellátása

Elvárások:

  • HR területen szerzett tapasztalat előny, de nem feltétel

Amit kínálunk:

  • részmunkaidős állás
  • rugalmasság az óraszámok elosztásában
  • határozott idejű munkaszerződés
  • cafeteria juttatás

Egyéb információ az állásról:

Tájékoztatjuk, hogy a Pannonjob Kft. álláshirdetéseire adatbázisába történő jelentkezésével, cégünk automatikusan Ön által elfogadottnak tekinti az adatvédelmi tájékoztatót, amely a következő linken tekinthető meg:Adatvédelmi tájékoztató

Referenciaszám: 1d01f6
Cégnév: Pannonjob Kft.
Kapcsolattartó: Szabó Eszter
Jelentkezés telefonon: +36209299630
Jelentkezés online: szabo.eszter@pannonjob.hu
Állás helye:
Állás-kategóriák:
Állásnév:
HASONLÓ ÁLLÁSOK
Hr Specialista Pest megye

Munkaügyi adminisztrációs folyamatok ellátása: HR területhez kapcsolódó, illetve nyelvi és egyéb tréningek szervezése Ki és beléptetéssel kapcsolatos ... »

ÁLLÁS MEGTEKINTÉSE
HR Referens Fejér megye

Munkavállalók személyügyi anyagainak pontos kezelése Munkaviszonnyal kapcsolatos adminisztráció határidőre történő ellátása Bérszámfejtés előkészítése, ... »

ÁLLÁS MEGTEKINTÉSE