Lapterjesztéssel, kereskedelemmel és logisztikával foglalkozó cégcsoport megbízásából HR MUNKATÁRS munkakörbe keressük az új kollégájukat, aki RÉSZMUNKAIDŐBEN, heti 20 órában felelne az egyik 50 fős leányvállalat HR feladataiért. Legfőbb feladata a teljes HR területének koordinálása, a munkatársak megtalálása és a meglévők megtartása, motiválása. Ideális lehetőség egy visszatérő kismama részére. Ha van már 3-5 év tapasztalatod a HR területén és szívesen teszel rendbe folyamatokat, készítesz és vezetsz be szabályzatokat, úgy várjuk jelentkezésed.
HR munkatárs - heti 20 óra - részmunkaidős állás
Feladatok
- Toborzás-kiválasztás szellemi területen
- Be- és kiléptetések kezelése
- Munkavállalók adatainak nyilvántartása
- Szervezeti változást érintő áthelyezések, szerződés módosítások kezelése
- Folyamatos kapcsolattartás a területek vezetőivel, igény esetén tanácsadás
- Bérszámfejtés előkészítése
- Munkavállalói elégedettségi intézkedések, motivációs rendszer kialakításában aktív részvétel
- A cégcsoport HR munkatársaival való szoros együttműködés
Követelmények
- Minimum középfokú / szakirányú végzettség
- Munkaügyi ismeretek, aktuális szabályozási rendszer ismerete
- 3-5 év releváns szakmai tapasztalat az operatív feladatok ellátásában, és teljes szervezetet érintő, átfogó projektek lebonyolításában is
- Proaktivitás és kezdeményezőkészség
- Önálló, nyitott személyiség
- Kiemelkedő problémamegoldó készség
- Kiváló kommunikációs képesség
- MS-Office programcsalád felhasználói szintű ismerete
- Előny Nexon program ismerete, Nexon TIME program ismerete
Amit kínálunk
- Stabil, összetartó HR csapat
- Megbízható vállalati háttér
- Munka és a magánélet egyensúlyának biztosítása
- Otthoni munkavégzés lehetősége (heti 2 nap otthonról)
- Korszerű munkavégzési eszközöket: mobiltelefon, laptop
- Utazási támogatást
- Hosszú távú munkalehetőséget
Munkavégzés helye
Budapest