A projektvezető munkáját fogod támogatni a mindennapokban, az ügyfeleink és munkavállalóink elégedettségének növelése lesz a fő feladatod:
orvosi ügyek intézése;
mindennapi operatív feladatok elvégzése(pl.: bankszámla nyitások);
beteglista nyilvántartása, adminisztrálása, folyamatos visszajelzés a partner felé;
munkavállalókkal történő napi szintű telefonos megkeresés, egyeztetés;
elégedettségi kérdőív vezetése;
kilépési statisztika készítése, nyomon követése;
nyilatkozatok kiosztása, továbbítása a munkaügy irányába;
ki- és beléptetésben történő közreműködés (adminisztráció);
kapcsolattartás a termelési vezetőkkel és a munkavállalókkal;
egyéb adminisztrációs feladatok ellátása.
Hasonló területen szerzett legalább 1 éves tapasztalat. (De pályakezdők, pályaváltók jelentkezését is szívesen várjuk! ????)
Rendelkezel legalább középiskolai végzettséggel.
Rendelkezel B kategóriás jogosítvánnyal és saját autóval.
Pontosan, precízen végzed el a rád bízott feladatokat.
Otthonosan mozogsz a számítógépes programok világában (Word, Excel, Power Point).
Úgy érzed, hogy csapatjátékos vagy.
Igazi pozitív személyiség vagy, mosolygós és empatikus.
Kiváló kommunikációs képességet tudsz magadénak.
Türelmes és segítőkész személynek tartod magad.
Egy összetartó, lendületes csapat tagja lehetsz. ????
A munkádhoz biztosítunk mobiltelefont és laptopot.
Digitalizált megoldásokat, melyek megkönnyítik a mindennapi munkádat.
Teljesítmény alapú bónuszt.
Cafeteria juttatást a próbaidő után, mert a béren (és a bónuszon) kívüli juttatás is fontos.
A születésnapod hetén +1 szabadnapot - mert hiszünk abban, hogy ez a nap a Tiéd! ????
Belépő csomagot, hogy minden rendelkezésre álljon a hatékony beilleszkedésedhez.
All You Can Move partnerek vagyunk ????♂️ - kedvezményes edzési lehetőségek ott, ahol csak szeretnéd!
Nálunk valóban számít a véleményed - nyitottak vagyunk az ötleteidre és az innovációra, hiszen ez a vállalati kultúránk része. ????
???? Munkavégzés helye: Nyíregyháza
A "Feliratkozom" gombra kattintva elfogadja az általános biztonsági és szerződési feltételeinket.