Feladatok

  • Vállalatcsoport szinten működő HR rendszerek teljes körű adminisztratív támogatása,
  • toborzás-kiválasztási folyamatban való aktív közreműködés,
  • álláshirdetések feladása, önéletrajzok kezelése, interjúk és próbanapok szervezése,
  • kapcsolattartás a jelentkezőkkel telefonon és e-mailben,
  • kapcsolattartás a vállalatcsoport munkatársaival,
  • képzésekhez kapcsolódó adminisztratív és koordinációs feladatok ellátása,
  • vállalati rendezvények és események szervezésében való aktív részvétel,
  • munkaügyi dokumentumok elkészítése, munkaköri leírások karbantartása,
  • szervezeti ábra aktualizálása, vállalati hírlevelek kiküldése,
  • nyilvántartások vezetése, a HR szoftver adatállományának naprakészen tartása, 
  • fejlesztési projektekben közreműködés,
  • HR vezető munkájának napi szintű támogatása.

Elvárások

  • Min. középfokú iskolai végzettség,
  • legalább 3 éves releváns HR és/vagy munkaügyi területen szerzett tapasztalat,
  • önálló, precíz, felelősségteljes munkavégzés,
  • határidők betartása,
  • megbízhatóság, diszkréció,
  • udvarias, rugalmas, kedves személyiség,
  • ügyfélközpontú, szolgáltatói szemlélet,
  • jelenléti munkavégzés (hétfőtől péntekig 8.00-16.30),
  • MS Office magabiztos ismerete (Word, Excel).

Előnyt jelent

  • Felsőfokú végzettség gazdasági vagy HR szakirányon,
  • bérügyintézői képesítés,
  • informatikai affinitás,
  • nagyvállalati munkatapasztalat.

Amit kínálunk

  • Versenyképes munkabér,
  • teljes munkaidős jogviszony,
  • stabil vállalati háttér,
  • szakmai fejlődési lehetőség,
  • családias hangulat, humánus vezetőség,
  • színvonalas munkakörnyezet,
  • vállalati Lojalitás Program.

Munkahelyi extrák

  • Parkoló

Jelentkezés módja

A "Jelentkezem" gombra kattintás után, kérjük, hogy csatolja magyar nyelvű önéletrajzát. 

JELENTKEZEM