Feladatok

  • Toborzásban, kiválasztásban való aktív részvétel,
  • Önéletrajzok keresése és szűrése adatbázisokban,
  • Telefonos interjúk lebonyolítása,
  • Állásinterjúk megszervezése, azokon való részvétel,
  • Hirdetési felületek és Facebook oldalak kezelése,
  • HR adminisztrációs feladatok ellátása,
  • Munkaügyi dokumentumok elkészítése, napra készen tartása,
  • Aktív kapcsolattartás a pályázókkal, partnerekkel és társosztályokkal,
  • Munka- és tűzvédelmi oktatások, üzemorvosi vizsgálatok menedzselése,
  • Havi elszámolások, éves adatszolgáltatások elkészítése,
  • Céges rendezvények, csapatépítések szervezésében való részvétel,
  • Egyéb ad-hoc jellegű feladatok ellátása.

Elvárások

  • Minimum középfokú végzettség
  • Minimum 2 év HR területen szerzett munkatapasztalat,
  • Kiváló szervezési, kapcsolatteremtési és kommunikációs készség,
  • MS Office eszközök magabiztos ismerete,
  • Csapatjátékosság, nyitottság az új dolgok iránt,
  • „B” kategóriás jogosítvány.

Előnyt jelent

  • Releváns felsőfokú végzettség (HR szakirány, pszichológus, közgazdász)

Amit kínálunk

  • Lehetőség a HR folyamatok fejlesztésében, jobbításában való közreműködésre,
  • Irodai jelenlét mellett Home Office munkavégzés,
  • Nyílt kommunikáció, emberközpontú szervezet,
  • Folyamatos visszajelzés az új kolléga munkájáról, fejlődéséről, beilleszkedésének segítése,
  • Szakmai fejlődési lehetőség,
  • Fiatalos, támogató csapat.

Munkahelyi extrák

  • Céges étkező
  • Céges rendezvények
  • Kerékpártároló
  • Parkoló
  • Ingyen gyümölcs, nasi
  • Ingyen kávé, üdítő

Céginformáció

Budapest 9. kerületi irodánkba keressük csapatunk legújabb tagját HR Koordinátor pozícióban, aki lelkes hozzáállásával és precíz munkavégzésével szívesen vállal szerepet a vállalkozáson belüli HR feladatok teljes körű működtetésében.

Jelentkezés módja

Amennyiben álláshirdetésünk felkeltette érdeklődését, várjuk magyar nyelvű fényképes önéletrajzát bérigény megjelölésével a Jelentkezem gombra kattintva.

JELENTKEZEM