1993-ban alapítottuk a Laurel Kft-t, mely jelenleg Magyarország legnagyobb kiskereskedelemre szakosodott informatikai cége. Kettő telephelyen (Székesfehérvár és Budapest), 15 szervizponton 140 embert foglalkoztatunk. Az általunk fejlesztett rendszerek 7 országban működnek Európa szerte. Főbb ügyfeleink a teljesség igénye nélkül: Coop, Decathlon, Praktiker, CBA, Reál, OMV, LukOil, Extreme Digital, eMag, Eurofamily.

 

Székesfehérvári irodánkba keresünk új kollégát a következő pozícióba:

HR koordinátor

Az ideális jelentkezőnk rendelkezik:

  • Minimum 3 év szakmai tapasztalattal
  • Magas szintű számítógépes ismeretekkel (Word, Excel, Powerpoint)
  • Kiemelkedő empatikus készséggel
  • Rugalmas, alkalmazkodó, dinamikus személyiséggel
  • Precíz, pontos munkavégző képességgel
  • Magabiztos, határozott személyiséggel – Te leszel a cég egyik legfontosabb arca a munkavállalók felé
  • Jó fogalmazó készséggel
  • Önálló munkavégzéssel

Ezek a feladatok várnak nálunk:

  • Bérszámfejtés előkészítése
  • Elektronikus munkaidő nyilvántartó rendszer bevezetésében való aktív részvétel
  • Teljes be- és kiléptetési folyamat végrehajtása
  • Munkaszerződések előkészítése és egyéb dokumentumok előkészítése
  • Munkaszerződések felülvizsgálatában való aktív részvétel a jogi osztállyal együttműködve
  • Toborzási folyamat végrehajtása, teljes körű koordinálása
  • Helyettesítések megszervezése
  • Beillesztési tervek készítése
  • Statisztikák készítése a toborzási folyamatokról
  • Kommunikáció a cég és a dolgozók között
  • Szervezeti ábra készítése, aktualizálása
  • Aktív részvétel az új javadalmazási rendszer kidolgozásában
  • Tanfolyamok, továbbképzések szervezése
  • Folyamatleírások készítése
  • HR riportok készítése

Amit kínálunk:

  • A rendkívül stabil kiskereskedelmi piacra dolgozunk, ezért hosszú távú, biztos munkalehetőséget kínálunk
  • Folyamatosan az innovációra törekszünk, megmutatjuk a kereskedelem jövőjét építő megoldásokat
  • Szakmai fejlődési lehetőséget biztosítunk
  • Támogató, összetartó csapatban fogsz dolgozni
  • Családias hangulatú, jól felszerelt irodai környezetet
  • A munkához céges telefont és laptopot biztosítunk
  • Csapatépítő programjainkon együtt vagyunk a kollégákkal, irodán kívül is

Aminek még örülünk:

  • Társalgási szintű angol nyelvtudás
  • KKV szektorban szerzett tapasztalat
  • Azonnali kezdés

Állás, munka területe(i):

  • HR, Munkaügy
  • HR manager, HR vezető
  • HR generalista, Specialista
  • Toborzás, Kiválasztás

Szükséges tapasztalat:

  • 1-3 év szakmai tapasztalat

Szükséges végzettség:

  • Középiskola

Szükséges nyelvtudás:

  • Nem igényel nyelvtudást

Foglalkoztatás jellege:

  • Teljes munkaidő

Munkavégzés helye:

8000 SZÉKESFEHÉRVÁR, Zsálya utca 2.

Jelentkezés módja:

Jelentkezni lehet a lenti "Jelentkezem" gombra kattintva.

Cégnév: LAUREL Számítástechnikai Kft.
Állás helye:
Állás-kategóriák:
Állásnév:
HASONLÓ ÁLLÁSOK
HR koordinátor Borsod-Abaúj-Zemplén megye

Borsod és Heves megyei álláslehetőségeket kínálunk különböző területeken. Személyzeti szolgáltatóként célunk, hogy segítsük a helyi vállalatok ... »

ÁLLÁS MEGTEKINTÉSE
HR Business Partnert Pest megye

Havi munkaidő-elszámolás lebonyolítása Munkaidő- és bérelszámolás közötti kapcsolat biztosítása Toborzási és kiválasztási folyamatok koordinálása ... »

ÁLLÁS MEGTEKINTÉSE