Feladatok

  • A teljes HR folyamat kezelése a beléptetéstől a kiléptetésig, HR folyamatok fejlesztése
  • Munkaügyi dokumentációk és szerződések kezelése
  • Bérszámfejtési feladatok ellátása
  • Munkajogi kérdések kezelése, tanácsadás a vezetőség részére
  • Toborzás és kiválasztás, interjúk szervezése és lebonyolítása
  • Képzési és fejlesztési folyamatok támogatása
  • Munkavállalói juttatások és cafeteria rendszerek kezelése
  • Riportok és kimutatások készítése a vezetőség számára

Elvárások

  • HR vagy gazdasági végzettség
  • Legalább 3-5 év releváns szakmai tapasztalat HR és bérszámfejtési területen
  • Munkaügyi és bérszámfejtési ismeretek
  • Társadalombiztosítási ügyintéző végzettség
  • Önállóság, precizitás és proaktív szemlélet
  • Erős kommunikációs és szervezőkészség
  • MS Office (különösen Excel), bérszámfejtő szoftver magabiztos használata

Amit kínálunk

  • Stabil, hosszú távú munkalehetőség egy támogató csapatban
  • Versenyképes fizetés és juttatási csomag
  • Szakmai fejlődési lehetőség
  • Rugalmas munkavégzési lehetőség teljes vagy részmunkaidőben

Munkahelyi extrák

  • Parkoló
  • Ingyen kávé, üdítő

Céginformáció

Csatlakozz hozzánk HR szakértőként!
Kb. 90 fős vállalatunk keres tapasztalt HR generalistát, aki egy személyben felelős lesz a teljes körű HR és bérszámfejtési folyamatokért. Ha szereted a változatos feladatokat, és szívesen dolgozol önállóan, akkor nálunk a helyed!

Jelentkezés módja

A "Jelentkezem" gombra kattintás után kérjük csatolja fényképes önéletrajzát.

JELENTKEZEM