HR Generalista
Partnerünk egy nagy múltú, svájci alapítású cég, mely mára a világ több, mint 100 országában van jelen, és nyújt magas színvonalú, minőségi szolgáltatást. A nemzetközi piacon megbízhatóságáról ismert vállalat egy új irányba mozdította a HR csapatát és ehhez keres egy HR GENERALISTA csapattagot.
Feladatod lesz
- a nemzetközi átállásban való segítség, projektek bevezetése Magyarországra és a szervezet növekedésében (10%-os növekedés várható) való részvétel.
Amennyiben érzed a benned lévő energiát egy izgalmas projekt kapcsán, beszélsz angolul és van 4-5 év HR tapasztalatod, úgy várjuk jelentkezésed.
Feladatok:
- munkaügyi dokumentációk elkészítése, karbantartása
- havi bérszámfejtés előkészítésében való részvétel
- munkavállalói nyilvántartás naprakész vezetése
- havi kimutatások készítése (pl. szabadság nyilvántartásvezetése)
- dolgozók kérdéseinek szakmai megválaszolása
- részvétel a képzés tervezés megvalósításában
- részvétel a toborzás és kiválasztási feladatok ellátásában
- nemzetközi projektek támogatása
- vállalati események megszervezésében való részvétel
- belső kommunikáció kialakításában való részvétel
- HR igazgató munkájának támogatása
Elvárások
- felsőfokú végzettség HR szakirányon
- 4-5 éves releváns HR tapasztalat
- legalább egy bérprogram felhasználói szintű ismerete,
- vállalatirányításirendszer adminisztrátori használata
- angol nyelv tárgyalási szintű ismerete és használata írásban és szóban
- magabiztos felhasználói szintű MS Office 365 ismeretek,
- precizitás, rugalmasság, önálló gondolkodásra való hajlandóság
- hatékony problémamegoldó képesség
- kezdeményező, együttműködő és szervezőkészség
- ügyfélközpontú hozzáállás
- stabil, megbízható munkáltató
- 3 nap iroda, 2 nap home office lehetősége
- versenyképes juttatási csomag, cafeteria
- éves bónusz lehetőség
- határozott, fair, humánus közvetlen vezető
Munkavégzés helye
Budapest