Feladatok

  • Részvétel a havi zárási tevékenyégben, a bérszámfejtés előkészítésében és ellenőrzésében, kiszervezett bérszámfejtés támogatása
  • Munkaügyi adminisztrációban való részvétel (beléptetés, kiléptetés, személyügyi változásokkal kapcsolatos ügyek kezelése; munkaidőmenedzsment stb.)
  • HR kontrolling feladatok ellátása, riportok (heti, havi, ad-hoc), kimutatások, elemzések és prezentációk készítése, adatszolgáltatások összeállítása
  • HR vonatkozású szabályzatok karbantartása és a dokumentumkezelő rendszerben történő naprakészen tartása
  • HR nyilvántartások naprakészen tartása, kapcsolódó adminisztráció végzése
  • Kapcsolattartás a munkavállalókkal, társosztályokkal, külső HR szolgáltató partnerekkel
  • Audit felkészülésben, egyéb HR feladatokban és projektekben való aktív részvétel (pl.: toborzás, kiválasztás stb.)
  • Aktív részvétel HR integrált rendszer, egyéb rendszerek, folyamatok kialakításában, bevezetésében és optimális működtetésében, a folyamatok automatizálásában

Elvárások

Téged keresünk, ha megfelelsz az alábbi elvárásoknak:
  • Szakirányú felsőfokú végzettség (HR vagy gazdasági területen)
  • Gyártó cégnél szerzett több éves releváns szakmai tapasztalat
  • Munkaügyi ismeretekkel rendelkezel
  • Bérszámfejtő szoftver ismerete
  • Alapos HR kontrolling ismeretek és gyakorlat
  • Kiváló Excel ismeret (beleértve annak speciális funkcióit is), valamint az MS Office programok magabiztos használata (Word, Power Point)
  • Dolgoztál már HR adminisztrációs rendszerekkel és otthonosan mozogsz a kezelésükben
  • Magabiztos angol nyelvtudás, szóban és írásban egyaránt
  • A munkajogi szabályokat naprakészen ismered, a változásokat követed
  • Kiemelkedő analitikus készséggel rendelkezel
  • Pontos, precíz, megbízható vagy, a munkádat elhivatottan és lelkiismeretesen végzed
  • Rugalmas és terhelhető vagy, jól kezeled a stresszt; képes vagy önállóan dolgozni és csapatmunkában is együttműködően veszel részt
  • Jó problémamegoldó készség, támogató attitűd jellemez

Előnyt jelent

  • NEXONbér program ismerete
  • Elektronikus munkaidő-nyilvántartó rendszer karbantartásában szerzett tapasztalat,
  • Bér-, TB ügyintéző képesítés
  • Toborzásban és kiválasztásban szerzett tapasztalat
  • HR integrált rendszerek bevezetésében szerzett tapasztalat
  • Folyamatfejlesztésben szerzett tapasztalat
  • Power BI ismeret
  • Autóipari vagy elektronikai gyártó cégnél szerzett tapasztalat

Amit kínálunk

  • Versenyképes jövedelmet és juttatási csomagot,
  • Tagja lehetsz egy fiatalos és lendületes csapatnak, ahol a kollégák számíthatnak egymásra,
  • Kellemes és modern munkakörnyezetben dolgozhatsz, ahol minden körülmény adott a kiegyensúlyozott és minőségi munkavégzéshez,
  • Folyamatos szakmai fejlődési lehetőséget biztosítunk.

Munkahelyi extrák

  • Céges étkező
  • Céges rendezvények
  • Parkoló

Céginformáció

Cégünk, a Mektec Kft., japán tulajdonban van, európai központja pedig Németországban, Weinheimban található. A Mektec gyára 27 éve működik Pécelen, ahol főként elektronikai járműipari alkatrészek gyártásával foglalkozunk. Leendő munkatársainkat modern, a japán standardoknak is megfelelő munkakörnyezettel és eszközökkel várjuk, mivel 2019-ben zöldmezős beruházásként új gyáregységet építettünk. Fő profilunk és egyben megkülönböztető jegyünk a fólia-alapú hajlékony áramköri, mechatronikai applikációk gyártása és fejlesztése, melyben cégünk piacvezető. Ügyfeleink az elektromobilitásban élenjáró vállalatok.

Jelentkezés módja

Amennyiben ajánlatunk felkeltette érdeklődésed, kérjük fényképpel ellátott magyar nyelvű pályázatod küldd el a Jelentkezem gombra kattintva.

JELENTKEZEM