Feladatok

  • Szellemi állománnyal kapcsolatos toborzási folyamat teljeskörű lebonyolítása;
  • Munkavállalók beléptetése, és a folyamathoz tartozó adminisztráció kézbentartása;
  • Onboarding folyamat támogatása, próbaidő nyomonkövetése;
  • Képzési igények folyamatos monitorozása, éves képzési igényfelmérés elkészítése, a jóváhagyott képzések megszervezése, utánkövetés;
  • HR témákkal kapcsolatos kommunikációk összeállítása;
  • Munkavállalók HR kérdésekben történő támogatása;
  • Heti, havi és ad-hoc jellegű riportok készítése;
  • Angol-magyar nyelvű dokumentumok fordítása;
  • Szabályzatok elkészítésében való aktív részvétel;
  • Auditokra történő felkészülés támogatása.

Elvárások

  • 5 év HR területen szerzett tapasztalat;
  • HR-hez kapcsolódó végzettség;
  • Kommunikációképes angol nyelvtudás;
  • A munka törvénykönyvének alapos ismerete;
  • Magabiztos Microsoft Office ismeretek;
  • Kiemelkedően jó kommunikációs képesség;
  • Terhelhetőség és pontosság.

Előnyt jelent

  • Gyártókörnyezetben szerzett tapasztalat;
  • Nexon4/NexonBér program felhasználói szintű ismerete.

Amit kínálunk

  • Versenyképes bérezés;
  • Cafeteria rendszer;
  • Nyugdíjpénztári hozzájárulás;
  • Munkábajárás támogatás: 40 Ft/km;
  • Jó csapat, támogató vezetőség;
  • Hosszútávú munka, fejlődési lehetőséggel.

Munkahelyi extrák

  • Céges étkező
  • Céges busz
  • Kerékpártároló
  • Parkoló

Céginformáció

Az Ennconn Hungary Kft. 10.000 m2-es gyártóegysége ad otthont a globális banki és kiskereskedelmi szektorban fellelhető ATM-ek, POS terminálok és önkiszolgáló pénztárgépek komplex elektromechanikai összeszerelésének. Mindemellett az Ennoconn Magyarország szerződéses gyártást (CM), elektronikai és mérnöki gyártási szolgáltatásokat (E²MS) és tervezési gyártási szolgáltatásokat (DMS) kínál más gyártó vállalatoknak (OEM).

Jelentkezés módja

A jelentkezéshez kérjük, csatolja magyar nyelvű szakmai önéletrajzát!

JELENTKEZEM