Feladatok

  • A cég bérszámfejtéséhez szükséges adminisztratív feladatok felügyelete.
  • Toborzási és kiválasztási folyamatok teljes körű lebonyolítása
  • Munkavállalói beléptetés, kiléptetés és adminisztráció kezelése
  • Bérszámfejtési folyamatok támogatása és munkaügyi dokumentáció kezelése
  • HR riportok, kimutatások készítése
  • Munkavállalói elégedettség növelése, belső kommunikáció támogatása
  • Képzési és fejlesztési programok szervezése
  • HR projektek és kezdeményezések megvalósítása.
  • HR analitikák, jelentések készítése a vezetőség számára.

Elvárások

  • HR vagy gazdasági végzettség
  • Legalább 3 év HR tapasztalat (generalista vagy hasonló területen)
  • Munkaügyi és munkajogi ismeretek
  • Kiváló kommunikációs és szervezőkészség
  • Önállóság, proaktivitás és csapatmunkára való képesség
  • MS Office magabiztos használata

Amit kínálunk

  • Versenyképes juttatási csomag.
  • Stabil, növekvő vállalati háttér.
  • Szakmai fejlődési lehetőség és képzések.
  • Támogató és innovatív munkakörnyezet.

Céginformáció

Cégünk magas színvonalon látja el a számviteli, a kontrolling és a HR szolgáltatások teljes körű, partnerre szabott professzionális feladatait.

Csapatunk bővítése céljából HR Generalista munkatársat.

Jelentkezés módja

A jelentkezéseket a lenti "Jelentkezem" gombra kattintva, önéletrajz csatolásával várjuk! 

JELENTKEZEM