Hulladékfeldolgozással foglalkozó ügyfelünk részére HR Generalistát keresünk fizikai és szellemi állományuk HR adminisztratív feladataik ellátására. Munkavégzés helye Budapest, 10. kerület.
HR generalista
FELADATOK:
- Munkaügyi dokumentációk elkészítése (munkaviszony létesítésével, módosításával, megszüntetésével kapcsolatos ügyintézés)
- Fizikai pozíciókra toborzás-kiválasztási folyamat teljeskörű kezelése
- Bérszámfejtőkkel való kapcsolattartás, a bérszámfejtéshez szükséges adatok előkészítése, nyilvántartása, a bérszámfejtés felügyelete, ellenőrzése
- Munkaügyi és HR adminisztráció teljes körű ellátása, személyzeti nyilvántartások pontos vezetése
- Munkaköri alkalmassági vizsgálatok nyilvántartása, dokumentumok kezelése
- Munkaügyi és HR statisztikák, riportok elkészítése, adatszolgáltatás a vezetőség részére
- Munkavállalókkal való kapcsolattartás, munkatársak és vezetők támogatása munkaügyi, bérszámfejtési kérdésekben
- Kapcsolattartás és folyamatos együttműködés a Központi HR szervezettel
- Vállalati események, képzések, oktatások szervezése
- Belső auditokra való felkészülés és annak koordinálása
ELVÁRÁSOK:
- 3-5 év szakmai tapasztalat vállalati HR területen, munkaügyi fókusszal
- Kék galléros munkavállalók toborzásban szerzett tapasztalat
- Minimum középszintű végzettség
- Önálló, pontos munkavégzés és kiváló kommunikációs- illetve problémamegoldó készség
- Rugalmas, együttműködő, proaktív attitűd
- Felhasználói szintű MS Office tudás
JUTTATÁSOK:
- Cafeteria
- Éves bónusz
- Home office
- Munkába járás támogatás
- Családias munkakörnyezet
- Csapatépítő programok
Egyéb információ
- SAP ismerete
Állás, munka területe(i):
- HR, Munkaügy
- HR adminisztráció
- HR generalista, Specialista