content-header

Feladatok

Irodavezetés:
  • Irodaszerek beszerzése, általános rend és tisztaság biztosítása)
  • Kapcsolattartás partnerekkel és szolgáltatókkal (pl. karbantartók, takarítószolgálat)
  • Naptárkezelés, megbeszélések szervezése, vendégek fogadása
HR-asszisztensi feladatok:
  • Új munkatársak be(ki)léptetési folyamatának adminisztrációja
  • Munkaszerződések és egyéb HR-dokumentumok kezelése
  • Toborzási kampányok szervezése
  • Kapcsolattartás a bérszámfejtéssel és egyéb külső partnerekkel
Adminisztratív támogatás:
  • Dokumentumkezelés, iktatás, archiválás
  • Határidők figyelése, emlékeztetők készítése a vezetőség és a kollégák részére
  • Szerződések, jelentések előkészítése, utókövetése
  • Találkozók, utazások szervezése, napi feladatok egyeztetése

Elvárások

  • Irodai tapasztalat
  • Angol C1-es nyelvtudás
  • Google Workspace – Docs, Sheets, Drive, Forms, Meet rutin szintű használata
  • Kiváló kommunikációs készség magyar nyelven
  • Rendszerezett, precíz munkavégzés, problémamegoldó készség
  • Proaktív, önálló munkavégzésre képes személyiség
  • Ügyfélközpontú hozzáállás, gyors alkalmazkodás a változó feladatokhoz
  • Betöltött 18. életév
Munkaidő:
  • H-P 9:00 - 17:00 között minimum 4 órás munkavégzés
  • Heti minimum 4 nap

Előnyt jelent

  • Előnyt jelent, ha beszélsz más idegen nyelven is (orosz, lengyel, cseh, román)

Amit kínálunk

  • Szakmai gyakorlat igazolása
  • Fejlődési lehetőség
  • Rugalmas, egyetemi élethez alkalmazkodó beosztás
  • Nemzetközi, pörgős fiatalos csapat
  • Korábbi tapasztalat esetén magasabb bérezés

Céginformáció

Dinamikusan fejlődő, 10 éves tapasztalattal rendelkező budapesti tech cég HR Asszisztens kollégát keres belvárosi irodájába, ahol innovatív projektekben vehetsz részt.

Jelentkezés módja

"Jelentkezem" gomb megnyomása után, csatolj egy magyar nyelvű fényképes önéletrajzot pdf formátumban!

JELENTKEZEM