Feladatok

  • HR adminisztráció: munkaviszony létesítésével, megszüntetésével kapcsolatos ügyintézés, munkaköri leírások, munkaszerződések elkészítése, változtatása; a munkavállalók adatainak, dokumentumainak adminisztrációja, nyilvántartása.
  • Jelenléti ívek kezelése, szabadságok, betegszabadságok, juttatások, bérszámfejtési adatok nyilvántartása, ellenőrzése.
  • Bérszámfejtő munkájának segítése.
  • Jogszabályok folyamatos nyomonkövetése.
  • Részvétel szervezeti események szervezésében, koordinálásában.
  • Toborzás, interjúk egyeztetése és lebonyolítása.
  • HR osztály számláinak előkészítése és ellenőrzése, jóváhagyásra feltöltése.
  • Tűz-és munkavédelmi céggel, üzemorvossal való kapcsolattartás.

Elvárások

  • Legalább középfokú végzettség
  • 2 év HR területen szerzett tapasztalat
  • Angol nyelv legalább középszintű ismerete szóban és írásban
  • Kiemelkedő kommunikációs készség szóban és írásban egyaránt
  • Kiemelkedően precíz, alapos és dinamikus munkavégzés
  • Megbízható, proaktív személyiség
  • Felhasználói szintű számítógépes ismeret (Word, Excel, Power Point)

Előnyt jelent

  • Felsőfokú, szakirányú végzettség
  • Angol nyelv felsőfokú ismerete

Amit kínálunk

  • Versenyképes bérezés
  • Stabil háttérrel rendelkező, folyamatosan növekvő multinacionális háttér
  • Lendületes, dinamikus csapat

Munkahelyi extrák

  • Céges busz
  • Parkoló

Céginformáció

Az Express Luck a top 5 legnagyobb TV gyártó cég egyike, további cégeink vannak az USA-ban (Mexikó) / Dél-Amerikában (Kolumbia)/Afrikában és a Közel-Keleten (Egyiptom) valamint az Ázsiai piacon (Kína) is. Az Express Luck minden elektronikai kiállításon megtalálható mint például az IFA/CES/Canton fair/HK fair. Üzemünk Szigetszentmiklóson található, közel az M0-s autópályához és Budapesthez.

Jelentkezés módja

A jelentkezéseket magyar és angol nyelvű önéletrajz és fizetési igény megküldésével várjuk.

JELENTKEZEM