Feladatok
- Rendszeres és ad hoc adminisztratív feladatok ellátása
- Dokumentációk, munkaügyi iratok kezelése, szkennelése, lefűzése
- Személyügyi anyagok naprakész vezetése, változások lekövetése
- Törzsadatnyilvántartás vezetése
- Álláshirdetések koordinálása
- Havi HR riportok támogatása
- Rendszeres adatszolgáltatás biztosítása
- Kapcsolattartás a munkavállalókkal, a vállalat szervezeti egységeivel, valamint a külső szolgáltatókkal
Elvárások
- Minimum középfokú végzettség
- Pontos, precíz, igényes munkavégzés
- Önállóság
- Jó kommunikációs és kapcsolatteremtő készség
- Magabiztos MS Office ismeret
Előnyt jelent
- HR adminisztrációban szerzett tapasztalat
Amit kínálunk
- Folyamatos, hosszú távú munkalehetőség
- Támogatás a betanulási időszak alatt
- Munkavégzéshez szükséges eszközök biztosítása (mobiltelefon, laptop)
- Munkába járás térítése személyautóval 30 Ft/km
- A munkavégzéshez céges buszjárat is biztosított Kaposvár-Magyaratád-Ráksi-Igal útvonalon teljes körű térítéssel
Munkahelyi extrák
- Céges busz
Céginformáció
A vállalat 1999-ben kezdte meg működését Horvátországban, 2021-től pedig Szlovákiában és Bosznia-Hercegovinában is jelentős terjeszkedésbe kezdett.
A Pek-Snack Kft. központja a Somogy vármegyei Igal külterületén található, ahol a 6000 m2-es gyárból látjuk el az országos lefedettségű franchise hálózatunkat, és az export piacainkat, több mint 300 munkatársunk támogatásával.
Munkavégzés helye: Igal