HR Admin - Team Leader

Leírás

A Trenkwalder Cégcsoport keleti régiójába keresünk egy új kollégát HR Admin - Team Leader pozícióba:

HR Admin - Team Leader

Feladatok

  • A HR Adminisztratív szakmai területre (Keleti régió) vonatkozó teljes körű operatív felelősség/koordinálás (13fő)
  • Munkavállalói elégedettség elérése és biztosítása
  • Budget és Forecast készítésben aktív részvétel és a kapcsolódó operatív végrehajtás
  • Ügyfél elégedettség elérése és biztosítása
  • HR Admin Unit-ra vonatkozó szabályzatok, folyamatok és procedúrák kialakítása, implementálása és betartatása

Elvárások

  • Felsőfokú végzettség
  • Adminisztratív, munkaügyi, illetve támogatói területen eltöltött 3-4 év tapasztalat
  • Precíz, pontos munkavégzés
  • Naprakész munkaügyi, munkajogi ismeretek (Mt.)
  • MsOffice programok felsőfokú használata (különösképp Excel és Word)
  • Kommunikációképes angol nyelvtudás
  • B kategóriás jogosítvány elengedhetetlen

Amit kínálunk

  • Széleskörű béren kívüli juttatások
  • Professzionális, támogató csapat
  • Kellemes irodai munkakörnyezet
  • Folyamatos fejlődési lehetőség, tréningek
  • Tapasztalatszerzés nemzetközi nagyvállalatnál

Munkavégzés helye

Miskolc

Cégnév: Trenkwalder Kft
Állás helye:
Állás-kategóriák:
Állásnév:
HASONLÓ ÁLLÁSOK
HR admin gyakornok Pest megye

Bérszámfejtési feladatok előkészítésében való részvétel Be - és kilépő munkavállalókkal kapcsolatos adminisztrációs folyamatok ügyintézése Különböző ... »

ÁLLÁS MEGTEKINTÉSE
HR Adminisztrátor Borsod-Abaúj-Zemplén megye

Teljeskörű HR adminisztráció Munkaügyi nyilvántartás, ki- és beléptetés vezetése Üzemorvosi vizsgálatok nyilvántartása Cafeteria ügyintézése ... »

ÁLLÁS MEGTEKINTÉSE