Csatlakozz Cégünk csapatához Bérszámfejtő-Munkaügyi Ügyintéző feladatok ellátására.

A feladatokat Kulcs-Soft programmal kell ellátni, valamint bizonyos esetekben az MS Office használata is fontos.

Részletesebben a

  • személyügyi adminisztráció naprakész vezetése
  • bérszámfejtési feladatok teljes körű ellátása
  • munkaviszony létesítésével, illetve megszüntetésével összefüggő feladatok elvégzése
  • munkavállalói kapcsolattartás
  • igazolások kiállítása
  • bérszámfejtéshez kapcsolódó adatszolgáltatások, bevallások, jelentések, kimutatások, statisztikák készítése
  • KSH, OEP, MÁK, NAV és egyéb hatóságokkal való kapcsolattartás
  • Évközi és év végi zárási feladatok ellátása, riportok készítése.

Az irodán kívül is lesznek teendőid, amihez gépkocsit biztosítunk, például az ügyfelekhez kimenni bizonyos esetekben .

A munkakör betöltéséhez fontos a szakvégzettség megléte valamint a naprakész munkajogi és TB jogszabályi ismeretek az önálló munkavégzés és a B kategóriás jogosítvány megléte.
Amennyiben van már bérszámfejtési szakterületen szerzett szakmai tapasztalatod, dolgoztál már bér- és humánügyviteli szolgáltatónál, a kulcs-Soft progammal is megismerkedtél már ezek előnyt jelentenek.
Számunkra nagyon fontos, hogy a leendő kolléga vegye komolyan a munkáját, azaz legyen alapos, ne ijedjen meg új helyzetektől, és ha kapcsolattartóként ügyféllel, hatósággal vagy munkavállalókkal kell kommunikálni akkor empatikus legyen.

Amit tudunk ajánlani a szokásos dolgokon kívül, hogy elsősorban részmunkaidős (de tőled függően lehet teljes munkaidős is) munkaviszonyban fogunk foglalkoztatni, határozatlan időtartamú szerződést fogunk kötni, HOME Office lehetősége is biztosított (a próbaidő lejárta után).

JELENTKEZEM