Feladatok

  • teljes körű bérszámfejtési, munkaügyi és TB- kifizetőhelyi feladatok ellátása
  • munkaviszony létesítésével és megszűnésével kapcsolatos teljes körű ügyintézés
  • munkaügyi szabályzatok, eljárásrendek kialakításában és azok gyakorlatba ültetésbe való közreműködés
  • adatszolgáltatások, bevallások, kimutatások és statisztikák készítése a hatóságok felé
  • a vonatkozó jogszabályokban történő változások nyomon követése

Elvárások

  • Bérszámfejtő, TB- ügyintéző végzettség
  • Hasonló munkakörben szerzett 2- 3 év tapasztalat, de várjuk pályakezdők jelentkezését is
  • Adó-, bér-, TB jogszabályokban, valamint munkajogi ismeretekben naprakész tudás
  • Magabiztos MS Excel ismeret
  • Precíz, pontos, önálló munkavégzés, magas problémamegoldó készség, rugalmasság, ügyfélközpontúság

 

Rád számítunk, ha: 

  • alaposan és lelkiismeretesen végzed a munkádat, jó a kommunikációs és problémamegoldó képességed, megbízható és barátságos vagy
  • stabil, biztos, fejlődő munkahelyre, bejelentett alkalmazotti munkaviszonyra vágysz
  • fontos számodra a jó hangulatú, könnyen megközelíthető iroda, a barátságos légkör 
  • szereted a teát, kávét, ásványvizet: mindezt biztosítjuk számodra

Amit kínálunk

  • Stabil, hosszú távú munkalehetőség
  • Bejelentett munkaviszony, heti 40 órás foglalkoztatás
  • Munkabér tapasztalattól függően: bruttó 600.000 Ft- 750.000 Ft (pályakezdők jelentkezését is várjuk)
  • Próbaidő letelte után utazási támogatás
  • Részleges Home office lehetősége
  • Rugalmas vezetőség
  • Kellemes környezet, családias légkör
  • Dolgozói szemüveg támogatás

Munkahelyi extrák

  • Ingyen kávé, üdítő

Céginformáció

A HW Solutions Kft. családi vállalkozásként működő cég, melynek vezetői és tulajdonosai több, mint három évtizede a takarításnak és tisztaságnak szentelik munkájukat.
Éppen ezért cégünk stabil, hosszútávú munkát kínál a jelentkezőknek.

JELENTKEZEM