Bérügyintéző
Főbb feladatok, munkák:
· Személyügyi adminisztráció, munkaügyi dokumentumok kezelése
· A munkaviszony létesítésével és megszüntetésével összefüggő feladatok elvégzése
· A jövedelem kifizetésekhez kapcsolódó fizetési és levonási kötelezettségek megállapítása
· Munkaügyi tanácsadás munkavállalók részére, munkáltatói igazolások elkészítése
Az álláshoz tartozó elvárások:
· min.: 3 év tapasztalat
bérszámfejtésében, ügyintézésben, fizikai és szellemi területen egyaránt
· Munkajogi ismeretek és MS Excel használat
· Ügyfélcentrikusság, jó együttműködési készség
· Pontos, precíz munkavégzés, lelkiismeretesség, megbízhatóság
Amit kínálunk:
· Kedvezményes étkezés
· Azonnali munkakezdés
· Hosszútávú, bejelentett munkaviszony egy jó hangulatú csapatban
Állás, munka területe(i):
- HR, Munkaügy
- Bérszámfejtés, TB ügyintézés
Jelentkezés módja:
Jelentkezéséhez kérem fényképes önéletrajzot is csatoljon!