Feladatok:
- feladatod lenne a kapcsolattartás a külső bérszámfejtő vállalattal,
- havi és hó közi bérszámfejtési és előkészítő feladatok
- munkaidő-nyilvántartó rendszer napi szintű kezelése
- munkaviszony létesítésével és megszüntetésével, illetve be- és kijelentéssel kapcsolatos feladatok
- személyügyi anyagok kezelése, karbantartása
- ügyfélszolgálati tevékenység ellátása a munkavállalók részére
- a területet érintő szabályok, törvényi előírások nyomon követése,
- rendszeres és eseti adatszolgáltatások készítése.
Elvárások:
- HR / bérszámfejtési területen szerezett legalább 1 éves tapasztalat
- szakirányú végzettség
- önálló munkavégzésre és csapatmunkára való képesség
- MS Office (főként Excel, Word) programok magabiztos használata
- kommunikációképes angol nyelvtudás szóban és írásban
Amit kínálunk:
- béren kívüli juttatás, és egyéb bónuszok,
- különféle oktatások és képzések,
- ingyenes vállalati busz / bejárás támogatása,
- modern munkakörnyezet, fiatalos csapat.
Egyéb információ az állásról:
Munkavégzés helye: Göd
H-P: 8:00-16:30