Pozíció leírása / Job description

Piacvezető bér- és humánügyviteli szolgáltató partnerünk számára keressük új bérszámfejtő és TB ügyintéző kollégáit, akik számára fontos a folyamatos szakmai fejlődés.

  • bérszámfejtési és TB számfejtési feladatok teljes körű ellátása
  • bérszámfejtéshez kapcsolódó adatszolgáltatások, bevallások, jelentések, kimutatások, statisztikák készítése
  • cafeteria rendszeren keresztül igényelt juttatásokkal összefüggő feladatok elvégzése
  • ügyféltámogatási feladatok ellátása
  • kapcsolattartás az ügyfelekkel és a hatóságokkal

Elvárások / Requirements

  • legalább középfokú szakirányú végzettség
  • legalább 3 év teljes körű bérszámfejtésben szerzett szakmai tapasztalat
  • TB ügyintézésben szerzett szakmai tapasztalat
  • társalgási szintű angol nyelvtudás
  • jogszabályok ismerete és gyakorlati alkalmazásukra való képesség
  • felhasználói szintű MS Office ismeretek
  • precizitás, pontosság, udvarias kommunikáció

Előny:

  • felsőfokú bér- és társadalombiztosítási ügyintézői végzettség
  • bér és humánügyviteli szolgáltatói területen szerzett tapasztalat
  • számviteli ismeretek
  • NEXON program ismerete

Amit nyújtunk / Benefits

  • heti 2 nap home office lehetőség (betanulást követően)
  • versenyképes juttatási csomag
  • cafeteria
  • jutalomkeret és jóléti juttatások
  • bejárási támogatás
  • mentorálás és folyamatos szakmai képzések
  • hosszú távú munkalehetőség határozatlan idejű munkaszerződéssel (heti 40 órában)
  • Budapest 13. kerületében történő munkavégzés modern irodai környezetben

Randstad Hungária Kft. logó

JELENTKEZEM