Feladatok

  • Munkaidő- és online szabadság nyilvántartás naprakész vezetése, adminisztrálása
  • Munkabérek, egyéb bérjellegű kifizetések, juttatások számfejtése, utalások előkészítése
  • Bérjegyzékek, bérösszesítők, bérfeladások elkészítése
  • Egyszerűsített foglalkoztatással kapcsolatos teljes körű ügyintézés (adatok bekérése, biztosítotti bejelentés, szerződés készítés, számfejtés)
  • A biztosítottak be- és kijelentése, változások jelentése a NAV felé
  • Havi jelentések összeállítása
  • Bérszámfejtéshez és tb ügyintézéshez kapcsolódó adatszolgáltatások, kimutatások, bevallások, statisztikák készítése (SZJA, TB, KSH, stb.)
  • Havi / negyedéves / éves zárások és beszámolóhoz tartozó analitikák készítése

Elvárások

  • Érettségi, valamint társadalombiztosítási és bérügyintéző végzettség
  • A munkakör betöltéséhez szükséges jogszabályok naprakész ismerete
  • MS Office, ezen belül az excel magas szintű ismerete (teszteljük!)
  • Megbízhatóság, precizitás, alkalmazkodóképesség
  • Önálló munkavégzés

Előnyt jelent

  • TB kifizetőhelyi gyakorlat és minimum 3 év szakmai tapasztalat
  • Wizuál Bér (Maxoft) bérprogram és OLM ismerete

Amit kínálunk

  • Pozíciónak megfelelő versenyképes juttatási csomagot: laptop, telefon, magán egészségbiztosítás, éves Cafetéria juttatás, családtámogatási rendszer, munkába járás költségtérítés
  • Stabil vállalati hátteret, hosszútávú munkalehetőséget
  • Szakmai konferenciákon, képzéseken való részvételt
  • Kulturált, színvonalas és családias munkakörnyezetet
  • Felkészült csapatban való munkavégzést
  • Munkaidő: hétfőtől péntekig 7,30-16,00 óráig, mely tartalmaz 30 perc munkaközi szünetet
  • Munkavégzés helye: Abasár

Munkahelyi extrák

  • Céges étkező
  • Ingyen kávé, üdítő

Jelentkezés módja

A "Jelentkezem" gombra kattintás után kérjük csatolja bérigénnyel ellátott, magyar nyelvű önéletrajzát.

JELENTKEZEM