Milyen feladatokat kell ellátni ebben a pozícióban?

  • Teljes körű bérszámfejtés, ideértve a havi illetményeket, nem rendszeres juttatásokat és béren kívüli juttatásokat.
  • Bér- és juttatási analitikák vezetése, levonások és egyéb kifizetések nyilvántartása, KIRA rendszer kezelése.
  • Jogviszonyok kezelése, változások nyilvántartása, igazolások kiadása és hatósági adatszolgáltatások elkészítése.
  • Részvétel költségvetés, beszámoló és szerződés-előkészítés folyamatában, valamint gazdálkodási és számviteli jelentések készítése.
  • Belső és külső ellenőrzések, selejtezés és leltározás támogatása.
  • Kapcsolattartás a szervezeti egységekkel, a humánpolitikai területtel, külső szervezetekkel és partnerekkel.

 

Mik az elvárások a jelölttel szemben?

  • Középfokú gazdasági (pénzügyi-számviteli) végzettség, valamint bérügyintéző és társadalombiztosítási ügyintéző képesítés.
  • Legalább 3 év tapasztalat hasonló munkakörben közigazgatásban vagy államháztartási területen.
  • KIRA rendszer ismerete.
  • Jó együttműködési és kommunikációs készség, terhelhetőség, precizitás és pontosság.
  • Önálló munkavégzés, megbízhatóság és határozottság.

 

Előny:

  • Megbízási szerződések ügyintézésben való tapasztalat (kiemelten a külföldi illetőségűek).
  • Államháztartási mérlegképes könyvelői szakképesítés.

 

Amivel Partnerünk honorálja a munkádat:

  • Munkába járási támogatás - 100%-os bérlet térítés.
  • Ruházati költségtérítés.
  • Cafeteria.
  • Támogató, rugalmas munkahelyi kultúra.
  • Továbbképzések és szakmai fejlődés támogatása.

 

Munkavégzés helye: Budapest, 8.kerület


Munkaidő: H-CS, 8:00-16:30 között, P 8:00-14:00 (rugalmasan), heti 1 nap Home Office lehetőség.

 

Ha szívesen csatlakoznál egy stabil, értékalapú és támogató hivatalhoz, és magadra ismertél a leírtakban, ne habozz! Jelentkezz magyar nyelvű önéletrajzoddal az alábbi gombra kattintva:

JELENTKEZEM