Milyen feladatokat kell ellátni ebben a pozícióban?
-
Teljes körű bérszámfejtés, ideértve a havi illetményeket, nem rendszeres juttatásokat és béren kívüli juttatásokat.
-
Bér- és juttatási analitikák vezetése, levonások és egyéb kifizetések nyilvántartása, KIRA rendszer kezelése.
-
Jogviszonyok kezelése, változások nyilvántartása, igazolások kiadása és hatósági adatszolgáltatások elkészítése.
-
Részvétel költségvetés, beszámoló és szerződés-előkészítés folyamatában, valamint gazdálkodási és számviteli jelentések készítése.
-
Belső és külső ellenőrzések, selejtezés és leltározás támogatása.
-
Kapcsolattartás a szervezeti egységekkel, a humánpolitikai területtel, külső szervezetekkel és partnerekkel.
Mik az elvárások a jelölttel szemben?
-
Középfokú gazdasági (pénzügyi-számviteli) végzettség, valamint bérügyintéző és társadalombiztosítási ügyintéző képesítés.
-
Legalább 3 év tapasztalat hasonló munkakörben közigazgatásban vagy államháztartási területen.
-
KIRA rendszer ismerete.
-
Jó együttműködési és kommunikációs készség, terhelhetőség, precizitás és pontosság.
-
Önálló munkavégzés, megbízhatóság és határozottság.
Előny:
-
Megbízási szerződések ügyintézésben való tapasztalat (kiemelten a külföldi illetőségűek).
-
Államháztartási mérlegképes könyvelői szakképesítés.
Amivel Partnerünk honorálja a munkádat:
-
Munkába járási támogatás - 100%-os bérlet térítés.
-
Ruházati költségtérítés.
-
Cafeteria.
-
Támogató, rugalmas munkahelyi kultúra.
-
Továbbképzések és szakmai fejlődés támogatása.
Munkavégzés helye: Budapest, 8.kerület
Munkaidő: H-CS, 8:00-16:30 között, P 8:00-14:00 (rugalmasan), heti 1 nap Home Office lehetőség.
Ha szívesen csatlakoznál egy stabil, értékalapú és támogató hivatalhoz, és magadra ismertél a leírtakban, ne habozz! Jelentkezz magyar nyelvű önéletrajzoddal az alábbi gombra kattintva: