Feladatok

  • Havi bérszámfejtési feladatok és az ezzel kapcsolatos adminisztrációk ellátása
  • TB kifizetőhelyi feladatok ellátása (táppénz, CSED, GYED, üzemi balesetek)
  • Adatszolgáltatási-, jelentési kötelezettségek teljesítése
  • Bérügyi statisztikák készítése
  • Be- és kilépő munkavállalók béradatainak rögzítése
  • Letiltások kezelése
  • Bérekkel, juttatásokkal és azokat érintő levonásokkal kapcsolatos kérdések megválaszolása, a saját területéhez tartozó ügyfélszolgálati feladatok ellátása
  • Statisztikák és kereseti kimutatások készítése

Elvárások

  • Társadalombiztosítási és bérügyintézői végzettség
  • 3-5 év bérügyintézői tapasztalat
  • TB kifizetőhelyen szerzett tapasztalat
  • Szükséges jogszabályok naprakész ismerete
  • MS Office alkalmazások felhasználói szintű ismerete, elsősorban Excel tudás
  • Precíz, önálló munkavégzés

Előnyt jelent

  • Babér bérszámfejtő rendszer ismerete
  • TB kifizetőhelyi szervezetnél szerzett tapasztalat
  • Megváltozott munkaképességűeket foglalkoztató szervezetnél szerzett szakmai tapasztalat

Amit kínálunk

  • Stabil, megbízható, hosszú távon tervezhető munkahelyet
  • Határozatlan idejű munkaszerződést
  • Pontos és időben megérkezett bérutalást 
  • Szakmai kihívásokkal teli feladatokat
  • Összetartó, egymást segítő csapatot
  • Tervezhető munkabeosztás 

JELENTKEZEM