
Bér- és TB ügyintéző
- TB- és bérszámfejtési feladatok pontos és határidőre történő elvégzése
- NEXONBÉR program teljes körű működtetése
- TB- és bérszámfejtéshez, cafetériához, béren felüli juttatásokhoz kapcsolódó feladatok
- Munkaerőkölcsönző cégekkel való kapcsolattartási és ellenőrzési feladatok
- Interjús folyamat működtetése, belépések, kilépések, juttatás változások adminisztrációja
- Kimutatások, bevallások, statisztikák, heti, havi, éves jelentések készítése
- HR riporting, projektekben való részvétel
- Együttműködés és kapcsolattartás külső- és belső szervezetekkel.
Elvárások / Requirements
- Minimum középfokú szakirányú (bér- és TB ügyintézői) végzettség
- Releváns TB ügyintézői, bérszámfejtői, ill. munkaügyi tapasztalat
- NEXONBÉR, NEXONTIME, Workday vagy hasonló programok kezelésében szerzett gyakorlat
- Hatályos jogszabályok, törvények naprakész ismerete (benne munkaidőkeret)
- MS Office programok (Word, Excel, Outlook, Teams) erős, felhasználói szintű ismerete
- Középszintű ANGOL nyelvtudás szóban és írásban előnyt jelent
- Önálló munkavégzés, precizitás, határozottság, nagyfokú terhelhetőség
- Jó kommunikációs képesség, munkatársakat támogató attitűd
Amit nyújtunk / Benefits
- Stabil hátterű munkáltató, hosszú távú munkalehetőség, teljes munkaidős foglalkoztatás
- Versenyképes jövedelem, béren kívüli juttatások, útiköltség támogatása
- Nyugdíjas évekről történő vállalati gondoskodás
- Dolgozói vásárlási rendszer
- Személyes és szakmai fejlődési lehetőség multinacionális környezetben, tréningek
- Motivált, támogató csapat és vállalati légkör
- Nemzetközi munkatársi kapcsolatok
a0t6N000000PsjpQAC
