Zöldmezős beruházásként szakmai fejlődési és előmeneteli lehetőséget biztosítunk minden dolgozónknak. Kollégáink szakértelmét és lelkesedését kiemelkedő alapbérrel és széles körű Cafeteria csomaggal honoráljuk.
Főbb feladatok, munkák:
Teljeskörű havi bérszámfejtés, TB ügyintézés, és az ehhez kapcsolódó adminisztrációs feladatok ellátása Adatszolgáltatások, bevallások, kimutatások, statisztikák készítése hatóságok felé (NAV, KSH, NEAK) Munkaviszony létesítésével és megszűnésével kapcsolatos feladatok elvégzése Munkáltatói igazolások kiállítása Munkáltatói igazolások kiállítása Jogszabályi változások nyomon-követése Adatszolgáltatások, kimutatások készítése a társosztályok felé Naprakész személyügyi adminisztráció, nyilvántartások vezetése TB-kifizetőhelyi feladatok teljes körű ellátása, nyilvántartások vezetése Járulék elszámolás szabályainak alkalmazása Társadalombiztosítási ellátásokkal kapcsolatos ügyviteli feladatok, nyilvántartások, adatszolgáltatási kötelezettségek végrehajtása Közvetlen kapcsolattartás a munkatársakkal
Az álláshoz tartozó elvárások:
Legalább középfokú iskolai végzettség, szakirányú közép- vagy felsőfokú képesítés, Bér- és TB-ügyintézői végzettség Legalább 5 éves releváns szakmai tapasztalat Mt. naprakész ismerete NEXON gyakorlott használata Kapcsolódó jogszabályok naprakész ismerete Ügyfélközpontú hozzáállás (munkavállalók kérdéseinek megválaszolása) MS Office használata (különösen Excel és Word)
Az állás betöltéséhez előnyt jelent:
Nexon-Time, Nexon-Bér szoftver bevezetésében szerzett tapasztalat Angol nyelvtudás
Amit kínálunk:
Hosszútávú munkavégzési lehetőség Azonnali munkakezdés, határozatlan idejű munkaszerződéssel Teljes munkaidő Átlagon felüli fizetés Cafeteria Bejárás támogatás
Jelentkezés az állásra:
Amennyiben állásajánlatunk felkeltette az érdeklődését, kérjük, küldje el szakmai életrajzával ellátott jelentkezését és kollégáink hamarosan keresni fogják a részletekkel.