Feladatok

  • Napi, folyamatos személyes kapcsolattartás magyar és külföldi vevőinkkel (telefonon és e-mailen), pontos és megbízható információk biztosítása
  • Meglévő vevők rendeléseinek teljes körű adminisztrációja a vállalat irányítási rendszerben, annak nyomon követése és a visszaigazolt határidő biztosítása
  • Raktárkészlet nyomon követése, vevői megrendelésekkel való összevetése
  • Szoros együttműködés a kereskedői csapattal a meglévő és az új ügyfelek támogatására
  • Új termékek bevezetésének koordinációja a társosztályokkal
  • Meglévő vevők belső rendelési igényeinek feltárása, a havi kereskedelmi előrejelzésekhez bemenő adatok biztosítása ill. a rendelkezésre álló előrejelzések kiegészítése/validálása
  • Kereskedelmi KPI mérések elkészítése és elemzése

Elvárások

  • Angol/magyar kommunikáció készség szóban és írásban
  • MS Office alkalmazások magabiztos használata
  • Vevőközpontúság
  • Kommunikatív, pozitív személyiség, csapatjátékos attitűd
  • Nagyfokú precizitás
  • Önálló probléma megoldó készség, proaktivitás
  • Nyitottság a folyamatos fejlődésre

Amit kínálunk

  • Stabil nemzetközi háttér, hosszútávú munkalehetőség
  • Nyugodt munkakörnyezet, családbarát munkahely
  • Összetartó, egymást támogató csapat

Munkahelyi extrák

  • Céges étkező
  • Céges rendezvények
  • Kerékpártároló
  • Parkoló
  • Ingyen kávé, üdítő

Céginformáció

Kis létszámú, családias hangulatú partnercégünkhöz keresünk munkatársat Vevőszolgálati munkatárs pozícióba, Tatabányára!

Jelentkezés módja

A "Jelentkezem" gombra kattintás után küldje el szakmai önéletrajzát.

JELENTKEZEM