A nagyságrendileg 200-220 M HUF volumenű éves üzemeltetési költség tervezése, illetve az üzemeltetési tevékenység teljeskörű koordinációja
Az üzemeltetési csapat által végzett napi operatív feladatok hatékony végrehajtásának biztosítása
Karbantartási stratégiák kidolgozása és végrehajtása
A karbantartási terv folyamatos nyomon követése
Karbantartási költségoptimalizáció
Karbantartási tevékenységek irányítása és koordinálása (6 fős karbantartó csapat, 4 fő vagyonvédelmi munkatárs, 10-14 fős alvállalkozói stáb)
A karbantartási és üzemeltetési teljesítmények mérésére vonatkozó riportok készítése, valamint az operatív célok elérésének biztosítása
Prevenciós intézkedések és eljárások kidolgozása
Folyamatos fejlesztési lehetőségek keresése
Együttműködés a General Manager, a Club Manager és a fejlesztési igazgató kollégákkal, illetve a társosztályos munkatársakkal
Éves tervezésben való részvétel, alvállalkozók versenyeztetése
A biztonsági előírások és a munkavédelmi szabályok betartásának ellenőrzése és betartatása
Részvétel a heti szintű management megbeszéléseken
Stabil, hosszú távú munkalehetőség egy fejlődő vállalatnál
Versenyképes jövedelem és egyéb juttatások
Kihívásokkal teli, változatos munkakör, szakmai fejlődési lehetőséggel
Modern munkakörnyezet és támogató, családias csapat
Tájékoztatjuk, hogy a Pannonjob Kft. álláshirdetéseire adatbázisába történő jelentkezésével, cégünk automatikusan Ön által elfogadottnak tekinti az adatvédelmi tájékoztatót, amely a következő linken tekinthető meg: Adatvédelmi tájékoztató
A "Feliratkozom" gombra kattintva elfogadja az általános biztonsági és szerződési feltételeinket.
Referenciaszám: | a46bdd |
Cégnév: | Pannonjob Kft. |
Kapcsolattartó: | Tanner Fanni |
Jelentkezés telefonon: | +36202296262 |
Jelentkezés online: | tanner.fanni@pannonjob.hu |
Állás helye: |