Partnerünk a borászat területén tevékenykedik, célja, hogy a magyarországi szőlő-bor ágazat piacképes legyen és fenntartható módon működjön. Partner támogató csapatukat szeretnék bővíteni egy új kollégával, aki egy új belső rendszer (e-pincekönyv) bevezetésével kapcsolatban felmerülő kérdésekben segítenék a vidéki borászokat.
Az ügyfélszolgálatos kollégák az alábbi feladatokból vehetik ki részüket:
- Bejövő hívások kezelése
- Adatkezelés, adatrögzítés
- Kapott bejelentések kezelése és fogadása ticket rendszerben
- Jogosultságkezelési problémák megoldása
- Általános tájékoztatásnyújtás az e-pincekönyvvel kapcsolatban
A sikeres jelentkezéshez az alábbi feltételek megléte szükséges:
- Ügyfélközpontúság
- Kommunikatív személyiség
- Pontosság, monotonitástűrés
- Szőlész- borászati tanulmányok/ érdeklődés előny
- Ügyfélszolgálati pozícióban szerzett tapasztalat előny
- Idegennyelvtudásra nincs szükség
Amiért érdemes pályázni:
- Betanulást követően heti 1-2 alkalommal dolgozhatsz otthonról :)
- Az alapbéren felül utazástámogatást és cafeteriát tudnak biztosítani
- Rendszeres borkóstolókon, csapatépítőkön vehetsz részt
- Családias hangulatú, mégis pezsgő hétköznapok várnak Rád
A "Feliratkozom" gombra kattintva elfogadja az általános biztonsági és szerződési feltételeinket.