Ügyfélkapcsolati operátor

Pest megye
Provident Pénzügyi Zrt.

A Provident Pénzügyi Zrt. új munkatársakat keres

Ügyfélkapcsolati operátor

pozícióba.

 

Miért csatlakozz hozzánk?

  • A Provident nagy múlttal rendelkező, stabil, nemzetközi hátterű vállalat. Cégünk háromszoros legjobb munkahely díjas 2500 munkavállaló véleménye alapján, és ötször nyerte el a Superbrands díjat.
  • Tagja lehetsz egy olyan profi call center csapatnak, amely többször is elnyerte a Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban Díjat.


Mi vár Rád a Providentnél?

  • Stabil és innovatív nemzetközi, de mégis családias környezetben dolgozunk otthonról és az irodából egyaránt. Fontos számunkra a rugalmasság, így a munkarendünk egyensúlyban van a magánéletünkkel. Közösségünk rendkívül összetartó és támogató, bármikor számíthatunk egymásra. Odafigyelünk dolgozóink megbecsülésére, jóllétére, egészségére, melyet széleskörű és Munkatársaink igényeire szabott juttatási csomaggal ismerünk el: egészségbiztosítás, bónuszrendszer, szakmai képzések, tréningek, belső vállalati programok, sportolási lehetőség.

Feladatok:

  • Kimenő és bejövő ügyfélhívások kezelése;
  • A Társaság által nyújtott pénzügyi szolgáltatás (kölcsön) értékesítése, és az ehhez kapcsolódó ügyfélszolgálati feladatok ellátása;
  • TeleSales tevékenység (nincs hideg hívás);
  • Ügyfélelégedettségi kampányokban való részvétel.

Amit várunk tőled:

  • Érettségi bizonyítvány
  • Rugalmasság a beosztást illetően (délelőtti/ délutáni munkavégzés, illetve minimum havi 1 szombati munkavégzés);
  • Telesales/ call center területen szerzett tapasztalat előnyt jelent;
  • Nyelvtudás nem szükséges.

 

Mivel lehetsz nagyon sikeres nálunk?

  • Jó kommunikációs készség;
  • Eredményorientáltság;
  • Magabiztos és határozott fellépés.

Amit kínálunk:

  • Barátságos légkör, elkötelezett, fiatalos és sikerorientált csapat;
  • Alkalmazotti jogviszony (6-8 órás); határozatlan idejű munkaszerződés;
  • Rugalmas munkaidőbeosztás;
  • Home office lehetőség, elvárt irodai jelenlét heti szinten 2 nap;
  • Kiszámítható, havi eredményeken alapuló bónusz lehetőség;
  • Csoportverseny - egyedi díjazás, szezonális bónuszok;
  • Teljesítménytől függően nyereményutazáson való részvétel;
  • Vállalaton belüli előrelépési lehetőség;
  • Cafetéria, egészség- és életbiztosítás;
  • Alapos betanítás, a betanuláshoz szükséges oktatóanyagok és mentor biztosítása, rendszeres szakmai tréningek;
  • Céges rendezvényeken, csapatépítőn való részvétel;
  • Munkaeszközök biztosítása: laptop, mobiltelefon készülék és hozzá kapcsolódó előfizetői csomag (magáncélra is használható telefon és a mobilinternet).

 

Munkavégzés helye: Budapest Központi Iroda, IX. kerület Lechner Ödön fasor

Állás, munka területe(i):

  • Ügyfélszolgálat, Vevőszolgálat
  • Telefonos ügyfélszolgálat
  • Online ügyfélszolgálat

Jelentkezés módja

Jelentkezni lehet a lenti "Jelentkezem" gombra kattintva.

JELENTKEZEM