Prohuman állás

 

Feladatok:

  • Munkaviszony létesítésére, megszüntetésére vonatkozó munkaügyi teendők elvégzése
  • Munkaidő adatok rögzítése, ellenőrzése
  • Nyilatkozatok rögzítése (családi/személyi kedvezmény, gyerek utáni pótszabadság stb.)
  • Levonások/letiltások kezelése
  • Cafeteria elszámolások
  • Havi rendszeres - és hóközi számfejtéssel kapcsolatos feladatok
  • Utalás előkészítése a pénzügyi osztály felé
  • Utalás utáni jelentések elkészítése
  • Bérjegyzékek elkészítésével kapcsolatos feladatok
  • NAV adatszolgáltatások (08-as bevallás, T1041)
  • Statisztikai adatszolgáltatások elkészítése, beküldése
  • Munkáltatói igazolások elkészítése
  • Távolléti díj, rendkívüli munkavégzés díjazás számítása
  • Feladatokhoz tartozó dokumentumok kezelése (lefűzése, irattározása)
  • Társadalombiztosítási kifizetőhelyre vonatkozó jogszabályoknak megfelelően az ellátások elbírálása, elszámolása, ellenőrzése
  • Havi - és negyedéves adatszolgáltatások teljesítése
  • A kifizetett ellátásokról az előírt nyilvántartások vezetése
  • Statisztikák készítése
  • Kapcsolattartás hatósági szervekkel, egészségügyi szolgáltatókkal
  • TB ellenőrzések lebonyolításában való részvétel

Elvárások:

  • Legalább 3 év szakmai tapasztalat
  • TB  ellenőrzések lebonyolításában való részvétel
  • TB ügyintézésben szerzett tapasztalat
  • Szakirányú végzettség
  • MS Office programok magas szintű ismerete
  • A szakmához szükséges precíz munkavégzés és kiváló problémamegoldó képesség
  • Angol nyelv társalgási szintű ismerete elvárt

Amit kínálunk:

  • Versenyképes bérezés
  • Cafeteria (bruttó 48000HUF)
  • Munkábajárás támogatás (tömegközlekedés 100%, gépkocsi 22 HUF/KM)

 

Prohuman állás

JELENTKEZEM