• A bérszámfejtési és társadalombiztosítási feladatok teljes körű, pontos és határidőre történő ellátása

  • Bérszámfejtéshez kapcsolódó adózási és statisztikai jelentések (NAV, KSH) elkészítése és benyújtása

  • Társadalombiztosítási befizetésekkel kapcsolatos ügyintézés és kapcsolódó adatszolgáltatások teljesítése

  • Adatszolgáltatások biztosítása nyugdíj- és egészségpénztárak felé

  • A munkavállalói nyilvántartások folyamatos, naprakész vezetése

  • Munkaügyi adminisztráció ellátása a munkaviszony létesítése és megszűnése során

  • Munkáltatói igazolások kiállítása és letiltások kezelése

  • Kapcsolattartás a munkavállalókkal bérügyekben, kérdéseik megválaszolása, problémáik kezelése

  • A vonatkozó jogszabályok, előírások és belső szabályzatok maradéktalan betartása

  • Felsőfokú végzettség HR, gazdasági, pénzügyi vagy egyéb releváns területen

  • Bérszámfejtés terén szerzett szakmai tapasztalat

  • Magyar munkaügyi és kompenzációs & juttatási (C&B) szabályozások alapos ismerete

  • Kommunikációképes angol nyelvtudás és anyanyelvi szintű magyar nyelvtudás szóban és írásban

  • Kiemelkedő precizitás, diszkréció és megbízhatóság a bizalmas adatok kezelése során

  • Erős analitikai készség és kiváló problémamegoldó képesség

  • Szakmai fejlődés támogatása

  • Versenyképes bér és juttatási csomag

JELENTKEZEM