Feladatok

    • A vállalat munkavállalóinak bérszámfejtése, a bér- és juttatási adatok karbantartása és frissítése.
    • A munkavállalók TB ügyeinek intézése, társadalombiztosítási nyilvántartások kezelése.
    • Kapcsolattartás a munkavállalókkal, a bér- és TB ügyekkel kapcsolatos kérdéseik megválaszolása.
    • Bejelentések, kimutatások és adatszolgáltatások elkészítése a hatóságok és a bérszámfejtési szolgáltató felé.
    • A releváns jogszabályok, szabályozások és belső szabályzatok folyamatos ismerete és betartása.

Elvárások

  • Elvárások:

    • Legalább középfokú végzettség, előnyt jelent szakirányú végzettség
    • Minimum 7-10 év releváns szakmai tapasztalat Bér- és TB ügyintézés területén.
    • Kommunikációképes angol és/vagy német nyelvtudás
    • Magabiztos számítógépes ismeretek, különösen a táblázatkezelő és adatbázis-kezelő programokban (Microsoft Office erős ismerete).
    • Magas szintű pontosság, megbízhatóság és önálló munkavégzés.
    • Jó kommunikációs és kapcsolatteremtő készség, a munkavállalók és a hatóságok felé.
    • Képesség a jogszabályok és szabályozások értelmezésére és alkalmazására a gyakorlatban.
    • Folyamatos tanulási hajlandóság és képesség az új ismeretek gyors elsajátítására.

    Előnyt jelent:

    • SAP HR modul ismerete.
    • Maxsoft bérszámfejtő programban szerzett jártasság

Amit kínálunk

  • Alapbéren felüli juttatások:

    • Cafetéria (nettó 20 000 Ft/hó)
    • Bónusz

Céginformáció

Multinacionális gyártó partnerünk megbízásából keresünk új munkatársat Bérszámfejtő pozícióba, az alábbi feladatok ellátására:

Jelentkezés módja

Kérjük, pályázatát a jelentkezem gombra kattintva küldje el.

JELENTKEZEM