A következő feladatok várnak Rád:
  • Heti karbantartási időpontok egyeztetése ügyfelekkel telefonon és e-mail-en keresztül
  • Belépési engedélyek kérése, ehhez alvállalkozókkal történő egyeztetés
  • Vidéki szállásigények összegyűjtése
  • Vállalatirányítási rendszerben történő adatrögzítés, adategyeztetés
  • Teljesítésigazolások bekérése telefonon és e-mail-en keresztül
  • Számlázások előkészítése a karbantartási jegyzőkönyvek begyűjtésével
  • Munkalapok kezelése
  • Elvégzett karbantartási munkák után követése
Add le jelentkezésed, ha:
  • Minimum középfokú végzettséggel rendelkezel
  • Legalább 2 év tapasztalatod van adminisztratív vagy szerviz támogatói munkakörben
  • Alap számítógépes ismeretekkel rendelkezel: MS Office, Outlook, vállalatirányítási rendszerek
  • Pontos, precíz munkát végzel
  • Önállóan és csapatban is jól működsz
Amit kínálnak Neked:
  • Pozícióhoz illeszkedő bérezés
  • Hosszú távú munkalehetőség alkalmazotti jogviszonyban
  • Szuper csapat, kéthavonkénti csapatépítő programmal
  • Magánhasználatra is engedélyezett mobiltelefon
Munkavégzés helye:
  • Budapest, III. kerület
Jelentkezés módja és a folyamat menete:
  • Küldd el szakmai önéletrajzodat a bruttó bérigényed megjelölésével az alábbi „Jelentkezés” gombra kattintva!
  • A jelentkezésed beérkezése után kollégáink az elvárások alapján elbírálják pályázatodat. Amennyiben megfelelsz, továbbítjuk azt megbízónknak, aki a további kiválasztási folyamatot végzi.
  • Felhívjuk figyelmed, hogy az ünnepi leállás miatt a kiválasztási folyamat és a visszajelzések időben elhúzódhatnak. Megértésedet köszönjük!

JELENTKEZEM