A következő feladatok várnak Rád:
-
Heti karbantartási időpontok egyeztetése ügyfelekkel telefonon és e-mail-en keresztül
-
Belépési engedélyek kérése, ehhez alvállalkozókkal történő egyeztetés
-
Vidéki szállásigények összegyűjtése
-
Vállalatirányítási rendszerben történő adatrögzítés, adategyeztetés
-
Teljesítésigazolások bekérése telefonon és e-mail-en keresztül
-
Számlázások előkészítése a karbantartási jegyzőkönyvek begyűjtésével
-
Munkalapok kezelése
-
Elvégzett karbantartási munkák után követése
Add le jelentkezésed, ha:
-
Minimum középfokú végzettséggel rendelkezel
-
Legalább 2 év tapasztalatod van adminisztratív vagy szerviz támogatói munkakörben
-
Alap számítógépes ismeretekkel rendelkezel: MS Office, Outlook, vállalatirányítási rendszerek
-
Pontos, precíz munkát végzel
-
Önállóan és csapatban is jól működsz
Amit kínálnak Neked:
-
Pozícióhoz illeszkedő bérezés
-
Hosszú távú munkalehetőség alkalmazotti jogviszonyban
-
Szuper csapat, kéthavonkénti csapatépítő programmal
-
Magánhasználatra is engedélyezett mobiltelefon
Munkavégzés helye:
Jelentkezés módja és a folyamat menete:
-
Küldd el szakmai önéletrajzodat a bruttó bérigényed megjelölésével az alábbi „Jelentkezés” gombra kattintva!
-
A jelentkezésed beérkezése után kollégáink az elvárások alapján elbírálják pályázatodat. Amennyiben megfelelsz, továbbítjuk azt megbízónknak, aki a további kiválasztási folyamatot végzi.
-
Felhívjuk figyelmed, hogy az ünnepi leállás miatt a kiválasztási folyamat és a visszajelzések időben elhúzódhatnak. Megértésedet köszönjük!