Vendégek fogadása és eligazítása.
Beérkező telefonhívások és e-mailek kezelése.
Postai küldemények átvétele, továbbítása.
Irodai készletek figyelése és beszerzések intézése.
Meetingek és tárgyalók előkészítése, rendben tartása.
Iratkezelés, iktatás, szkennelés, dokumentumok nyilvántartása.
Szerződések jóváhagyási folyamatának koordinálása, iktatása és postázása.
Back Office Manager és HR vezető munkájának támogatása.
Vidéki irodák adminisztratív háttértámogatása.
Szükség esetén asszisztenciai feladatok ellátása.
A belső irányelvek, szabályok és folyamatok következetes betartása.
Hatékonyságnövelő javaslatok megfogalmazása.
Bizalmas információk felelős és körültekintő kezelése.
Minimum középfokú végzettség.
Legalább alapfokú angol nyelvtudás.
Legalább 1-3 év releváns irodai/adminisztratív tapasztalat.
Felhasználói szintű számítástechnikai ismeretek: Word, Excel, PowerPoint, Outlook, internet.
Precíz, megbízható, rendszerszemléletű munkavégzés.
Kiváló kommunikációs és problémamegoldó készség.
Ügyfélorientált, segítőkész, határozott fellépés.
Csapatmunkára és önálló feladatvégzésre való képesség.
Egy szuper csapat tagja lehetsz, ahol igazán számít a személyiséged és a hozzáállásod.
A munkádhoz biztosítunk mobiltelefont és laptopot.
Szakmai és soft skill tréning lehetőségeket.
Digitalizált megoldásokat, melyek megkönnyítik a munkádat.
A születésnapod hetén +1 szabadnapot - mert hiszünk abban, hogy ez a nap a Tiéd! ????
Cafeteria juttatást.
All You Can Move partnerek vagyunk ????♂️ - kedvezményes edzési lehetőségek ott, ahol csak szeretnéd!
Kutyabarát irodát, ahol a négylábú kedvencek is szívesen látott vendégek! ????
Nálunk valóban számít a véleményed - nyitottak vagyunk az ötleteidre és az innovációra, hiszen ez a vállalati kultúránk része.
???? Munkavégzés helye: Budapest IV. kerület
A "Feliratkozom" gombra kattintva elfogadja az általános biztonsági és szerződési feltételeinket.