SPAR Magyarország Kft.

Piackutató specialista

Feladatok

  • Önálló elemzési feladatok elvégzése – rendszeres és adhoc riportok, kategóriaelemzések készítése és prezentáció összeállítás
  • Beszerzés, értékesítés és marketing elemzések elkészítése és értelmezése, döntéselőkészítő anyagok összerakása
  • Piackutatási projektekben aktív részvétel
  • Kapcsolattartás társosztályokkal és a bolti hálózattal, reklámügynökséggel
  • Kapcsolattartás a piackutató cégekkel, elsősorban NielsenIQ
  • Kisebb marketingaktivitások, marketingkampányok önálló lebonyolítása
  • NielsenIQ rendszerek használata
  • Adminisztratív feladatok elvégzése (szerződések, megrendelések, boltvezetői tájékoztatók kezelése)

Elvárások

  • Egyetemi/főiskolai gazdasági végzettség
  • Jó elemző- és íráskészséget
  • Analitikus gondolkodásmód
  • Gyors és precíz, önálló munkavégzést
  • Felhasználói szintű számítógépes ismeretet (Windows, Word, Excel, Powerpoint)
  • Kommunikációs szintű angol és/vagy német nyelvismeretet
  • Mobilitást, kreativitást, agilitást, terhelhetőséget
  • B kategóriás jogosítványt

Előnyt jelent:

  • 2-3 év piackutatás/kontrolling területen szerzett gyakorlatot
  • Nielsen adatbázis ismerete/használata
  • PowerBI felhasználói szintű használata

Állás, munka területe(i):

  • Marketing, Média, PR
  • Piacelemző, Piackutató

JELENTKEZEM