Feladatok

A Pénzügyi és Emberi Erőforrás koordinátor vállalatunk pénzügyi és munkaügyi feladatait látja el. A banki utalásoktól kezdve, számlák kiállításán át a könyvelővel való kapcsolattartást is beleértve. A pénzügyi feladatokat kiegészítik a HR feladatok is. Ez kiterjed a toborzásra és adminisztratív feladatokra, ám magába foglalja a csapatépítő napok és egyéb céges rendezvények szervezését.

Főbb feladatok, munkák:
  • Könyvelés előkészítése
  • Kapcsolattartás a könyvelő céggel
  • Pénzforgalmi feladatok előkészítése, pénzügyi tervezés előkészítése, számlalikvidációval kapcsolatos feladatok ellátása
  •    Pénzügyi, adó- és vámnyilvántartások vezetése, bejövő és kimenő számlák egyeztetése
  •    Kapcsolattartás a munkavállalókkal és jelentkezőkkel
  •    Jelentkezők felkeresése, állásinterjúk lebonyolítása
  •    Önéletrajzok előszűrése, telefonos interjúk tartása
  •    Álláshirdetések kezelése, nyomon követése
  •    Dolgozók be- és kilépési folyamatának koordinálása
  •   Menetlevelek gyűjtése, iktatása, rendszerezése
  •   Céges tankolások nem adóügyi bizonylatainak gyűjtése, iktatása, rendszerezése
  •   Magán gépjármű használat elszámolásának kalkulációja
  •   Belső és külső adatszolgáltatásokban való részvétel, ellenőrzések támogatása
  •   Bérszámfejtés előkészítése
  •   Házipénztár kezelése a rendszabályok szerint
  •   Munkavállalói élményt és vállalati polgári attitűdöt kialakító és fejlesztő események/programok és tevékenységek tervezése, szervezése, bonyolítása
  • Pénzügyi jelentés elkésztése a könyvelők által biztosított információk alapján
  • Jogszabály szerint meghatározottaknak megfelelően a vállalat számláinak kiállítása
  • Egyenlegközlők kiállítása és küldése
  • Szállítói számlák határidőre történő kifizetéséről gondoskodás
  • Környezetvédelmi és EPR bevallások készítése

Elvárások

  • Ismerd átfogóan az MS Office programokat
  • Légy magabiztos a munkatársakkal való kommunikáció kapcsán
  • Precíz, igényes munkavégzés
  • Sikeresen veszed az akadályokat, nem torpansz meg, mindenre megtalálod a megoldást
  • Csapatban való munkavégzés
  • Jó kommunikációs készség, mindenkivel szót tudsz érteni
  • Kiváló rendszerező képesség és rendszerszemlélet.
  • Önálló, proaktív, precíz munkavégzés.

Előnyt jelent

  • Releváns munkatapasztalat
  • Felsőfokú végzettség (gazdasági/pénzügyi)
  • Pénzügyi területen szerzett végzettség
  • Angol nyelvtudás

Amit kínálunk

  • Összetett és izgalmas munkakörben dolgozhatsz
  • Felelősségteljes, komplex feladatok
  • Megállapodás szerinti jövedelem, bónuszokkal

Céginformáció

Az Agromilk Kft. 1989 októberében alakult. A cég fő tevékenységköre, tehenészeti telepek és tejüzemek tervezése és kivitelezése.
Alapvető tevékenységünk, Fejőberendezések gyártása, szerelése, szervizelése elsősorban Magyarországon, európai országokban, de Ázsiában és a világ más részén is. A fejőberendezések gyártásán kívül, átfogó megoldásokat nyújtunk tehenészeti telepek, valamint tejüzemek számára, melyek lehetővé teszik a fenntartható élelmiszertermelést és biztosítják a megfelelő tejminőséget, valamint az állatok egészségét.
A sokrétű alkatrész értékesítés, valamint szervízszolgáltatás is nagyon fontos részét képezi az AgroMilk működésének. Vállalatunk magas minőségű technológiát biztosít fejéshez, állomány menedzsmenthez, egyedenkénti kezeléshez, etetéshez, tejhűtéshez, trágyakezeléshez, ventillációs rendszerekhez és energiatakarékossághoz.
Mi az AgroMilk-nél azt tekintjük eredménynek, ha sikerül kielégítenünk és túlszárnyalnunk ügyfeleink elvárásait minőségben, termelékenységben és biztonságban.

Jelentkezés módja

A "Jelentkezem" gombra kattintást követően, kérjük csatolja fényképes önéletrajzát, esetleg motivációs levelét!
Cégnév: AGROMILK Kft
Állás helye:
Állás-kategóriák:
Állásnév:
FRISS HASONLÓ ÁLLÁSOK
E-MAILBEN

A "Feliratkozom" gombra kattintva elfogadja az általános biztonsági és szerződési feltételeinket.

HASONLÓ ÁLLÁSOK