Operatív vezető

Pest megye

Feladatok

Az Operatív igazgató közvetlen munkájának szakmai támogatására keressük leendő kollégánkat az alábbi feladatok ellátására:

  • Az iroda és az operatív működés kapcsán az összes külső és belső érintettel való kommunikációs feladatok ellátása, az erőforrások és a portfólió teljesítményének monitorozása,
  • Az ügyvezető és az operatív igazgató iránymutatása alapján a kitűzött tervek, célok, eredmények megvalósítása
  • KPI keretrendszer kialakítása és működtetése, 
  • A csapat részeként felelős a HR adminisztráció, a toborzás és a bérszámfejtés, az értékesítés szempontjából releváns tevékenységek operatív szinten történő biztosításáért,
  • Felsővezetéssel való szoros együttműködés és rendszeres beszámolás a vállalatcsoport koordinálása kapcsán,riportál a tevékenységéről az ügyvezető és az operatív igazgató részére, mérőszámokkal támogatja a döntéshozatalt;
  • Biztosítja a megfelelő dokumentumkezelést, a részt vesz az irodával kapcsolatos szabályok felülvizsgálatában és kidolgozásában,
  • Működteti és fejleszti a belső kommunikációs csatornákat,
  • A jelenlegi és jövőbeli üzleti igények támogatása,
  • Kapcsolattartás a partnerterületekkel, külső partnerekkel, szükség esetén együttműködés a hatóságokkal.
  • Adatainak és mutatóinak alapján javaslatokat tesz a fejlesztésekre együttműködve a szakmai csapatokkal
  • üzemeltetési feladatok országos szintű szervezése, koordinálása és ellenőrzése a területvezetőkkel összhangban, területvezetők napi munkájának ellenőrzése, irányítása.
  • a felügyelt szakterületekkel kapcsolatos tevékenységek operatív irányítása, területvezetők, csoportvezetők munkájának ellenőrzése
  • Vezetést, iránymutatást és mentorálást nyújt a csapatoknak, az új belépőknek. 

Elvárások

  • Felsőfokú gazdasági vagy pénzügyi végzettség
  • 5 év releváns szakmai tapasztalat  
  • Felhasználói szintű számítógépes ismeretek
  • Precizitás
  • Dinamizmus, eredmény- és sikerorientáltság
  • Jó kommunikációs, problémamegoldó készség
  • Terhelhetőség
  • Stratégiai gondolkodás: részt vesz a vállalati stratégia kialakításában és annak végrehajtásában. 
  • Kiváló menedzsment- és vezetői képességekkel rendelkezik
  • Hatékony kommunikációs készség
  • Magas fokú önálló munkavégzés képessége

Előnyt jelent

Stabil angol vagy német nyelvtudás

Amit kínálunk

  • Tapasztalathoz igazodó komplex juttatási csomag (alapbér, bónusz),
  • Egészségprogramunkat: irodai masszázs, ingyenes/kedvezményes fogászati kezelések, közös sport programok, fodrász, manikűr, csontkovács, gyümölcsnapok stb.
  • Állatbarát munkahely vagyunk

Munkahelyi extrák

  • Orvosi felügyelet
  • Zuhanyzási lehetőség
  • Céges rendezvények
  • Parkoló
  • Sportolási lehetőség
  • Kutyabarát
  • Ingyen gyümölcs, nasi
  • Ingyen kávé, üdítő
  • Masszázs

Céginformáció

A LángVéd Kft. immáron 14. éve dinamikusan fejlődő vállalkozás, Magyarország teljes területén stabil, hosszútávú, megbízható, leinformálható munkalehetőséget kínálunk a vagyonvédelmi, takarítási, parkgondozási szegmens területén, kizárólag jogtiszta foglalkoztatással. Ügyfeleinknek teljes körű szolgáltatást- és átláthatóságát biztosítsuk, ezért kizárólag saját szakmailag magasan képzett kollégákkal dolgozunk. Céljaink közé tartozik, a folyamatos fejlődés, a hozzá adott érték teremtése, professzionális szolgáltatások biztosítása.
 Munkavégzés során kihívással teli, változatos feladatok elvégzésében vehet részt, minden eredmény elérésében támogatjuk kollégáinkat. 

Jelentkezés módja

A jelentkezés gombra kattintás után, kérjük küldje meg magyar nyelvű önéletrajzát fizetési igény megjelölésével. 

JELENTKEZEM