
A Delego Consulting Kft. egyik legdinamikusabban bővülő munkaerő- közvetítő
vállalataként teljes körű HR szolgáltatást nyújt partnerei és az álláskeresők részére. Fiatalos csapatunk bővítése céljából munkatársat keresünk az alábbi pozícióba:
On- Site HR ügyintéző
(Fizikai munkaerő- kölcsönzés területére, toborzási és munkaügyi feladatokkal)
Nagykőrös
Szeretnéd, ha változatos lenne a munkád? Szeretsz kapcsolatot tartani több emberrel? Fontos számodra, hogy felelősségteljes munkát végezz? Szereted, ha minden területen rend van, és ezt Te alakíthatod? Megérteted magad az emberekkel?
Érdekel a toborzás?
Amennyiben a fenti kérdésekre IGEN a válaszod, akkor megtaláltad a NEKED való munkát! : )
Pályakezdőként is várunk, ha szeretnéd elkezdeni a nagybetűs életet!
Amit ajánlunk:
- Munkád maximális megbecsülése, melyet a bérben is érzékeltetünk
- Folyamatos szakmai fejlődési lehetőség egy biztos háttérrel rendelkező cégnél
- Hosszú távú, stabil munkalehetőség
- Modern, jól felszerelt munkakörnyezet
- Új kihívások és lehetőségek
- Közös -csapattal együtt töltött- munkán kívüli programok
- Munkához szükséges eszközök biztosítása, - melyeket szükség esetén- saját célra is használhatsz (mobiltelefon, laptop)
Feladatok:
- Toborzás-kiválasztással kapcsolatos feladatok elvégzése:
- Hirdetések elkészítése, azok feladása
- Beérkezett jelentkezések feldolgozása
- Interjúztatás telefonon és személyesen
- Alkalmas jelöltek továbbítása a partner felé, interjú időpontok egyeztetése
- Toborzási szoftver vezetése, napra készen tartása
- Új munkavállalók beléptetési folyamatának támogatása:
- Munkaszerződés kötésre érkezők tájékoztatása – személyesen
- Leendő munkavállalók részére az előre elkészített szerződések átadása aláírásra, tájékoztatás és segítségnyújtás
- Elkészült szerződések rendszerezése, továbbítása a társosztályoknak
- Folyamatos kapcsolattartás a belépésre szervezett jelöltekkel
- Orvosi vizsgálatokra időpontok foglalása, erről tájékoztatás nyújtása a leendő munkavállalóknak
- Kapcsolattartás a projektvezetőkkel, bérszámfejtőkkel
- Állományban lévő kollégákkal kapcsolatos munkaügyi feladatok ellátása:
- Jelenléti adatok összegyűjtése, azok rögzítése
- Munkavállalói reklamációk rögzítése, azok továbbítása az illetékes kollégák számára
Elvárások:
- Középfokú végzettség
- Pontos, precíz adminisztráció
- Kiváló kommunikációs készség
- Határozott, problémamegoldó személyiség
- MS Office ismeretek
- Magas fokú tanulási hajlandóság
- Rugalmas hozzáállás
Előny:
- B kategóriás jogosítvány
- Hasonló területen szerezett tapasztalat
Állás, munka területe(i):
- HR, Munkaügy
- HR adminisztráció
- HR generalista, Specialista
- Toborzás, Kiválasztás
Jelentkezés módja:
Amennyiben érzed magadban az ERŐT és LELKESEDÉST az ajánlatunk iránt, küldd el szakmai önéletrajzodat, bérigény megjelölésével a lenti "Jelentkezem" gombra kattintva.
Minősített kölcsönzői eng. szám.: BP/0701/075046-5/2022-10
Munkaerő -közvetítési eng. szám: 680-3/2012-0900