Feladatok
- Részvétel a vállalat éves létszám- és bérköltségtervének elkészítésében
- Rendezvények, képzések elszámolásában történő aktív részvétel, ellenőrzés, egyeztetések a pénzügyi területtel
- Havi, negyedéves, féléves, éves és egyéb ad hoc riportok, létszámmal kapcsolatos adatszolgáltatások elvégzése
- Pénzügyi és szakmai kontroll minden beszerzési és bérezést érintő feladat során
- A HR kontrollinghoz érkező munkaerőigények, -felvételek és változáskezelés menedzselése
- Teljesítményértékelési rendszerhez kötődő feladatokban való aktív részvétel
- Elemzések, prezentációk készítése
- Éves analitika elkészítése
- HR rendszer fejlesztése
- A belső rendszerek adatainak naprakészen tartása, frissítése
- Kapcsolattartás és együttműködés pénzügyi szakterületekkel
Elvárások
- Kontrolling vagy HR kontrolling területen szerzett tapasztalat
- Magas szintű MS Excel ismeretek
- Magas szintű kommunikációs és kapcsolatteremtő képesség, proaktivitás
- Kiváló elemző képesség, összefüggésekben való gondolkodás
Amit kínálunk
- Rendezett munkakörülmények
- Fejlődési és tanulási lehetőség
- Változatos szakmai kihívások
- Jól megközelíthető munkahely
- SZÉP Kártya juttatás
- Helyi és távolsági bérlettérítés
Céginformáció
Dolgozzon Ön is kiemelt kulturális és világörökségi helyszínen a
Várkapitányság Integrált Területfejlesztési Központ Nonprofit Zrt.-nél!
Legyen Ön is tagja sikeres csapatunknak, hogy részese lehessen a folyamatos megújulásnak és innovációnak!
Budapesti XI. kerületi irodánkba HR kontroller munkatársat keresünk.
Amennyiben szeretné pályafutását egy kiemelt kulturális és világörökségi helyszínen működő vállalatnál folytatni, értékes tapasztalatokat szerezhet, vagy a már megszerzett tudását kamatoztatná, akkor itt a remek alkalom, jelentkezzen és legyen a csapatunk tagja!