Feladatok

  • Elkészíti a rendszeres és ad hoc jelleggel felmerülő adatszolgáltatásokat.
  • Kapcsolatot tart a Személyügyi Támogató és Nyilvántartó Rendszer (SZTNYR) működtetőivel, ellátja az admin jogosultságot igénylő feladatokat, elvégzi a felhasználói jogosultságok kezelését.
  • Közreműködik a Kincstár létszám- és éves személyi juttatások előirányzatának tervezésében, azok betartásának ellenőrzésében és a beszámolási feladatokban.
  • Rendszeresen aktualizálja a Magyar Államkincstár feladatkataszterét.
  • Részt vesz az engedélyezett álláshelyek nyilvántartásának vezetésében.
  • Külső szervek, illetve a Kincstár szervezeti egységeinek megkeresésére adatok szolgáltatása.
  • Részt vesz az egységes humánpolitikai rendszer fejlesztésében és üzemeltetésében. Összegyűjti és továbbítja a jelzett problémákat, javaslatokat, azokat továbbítja közvetlen felettesének.
  • Részt vesz, a létszámra vonatkozó havi, negyedéves és egyéb eseti felmérések, statisztikai adatszolgáltatások elkészítésében, összesítésében, ellenőrzésében.
  • Részvétel a humánpolitikai folyamatokhoz kapcsolódó szabályzatok véleményezésében.
  • Részvétel a humánpolitikai folyamatokhoz kapcsolódó belső fejlesztésű rendszerek tesztelésében, együttműködés társfőosztályokkal.

Elvárások

  • Magyar állampolgárság.
  • Cselekvőképesség.
  • Büntetlen előélet.
  • Egyetemi vagy főiskolai végzettség, ezen belül elsődlegesen gazdaságtudományi vagy informatikai végzettség.
  • MS Office alkalmazások magas szintű ismerete, kiemelten az Excel használata.
  • Pályázat nyertesének speciális erkölcsi bizonyítvány.
  • A pályázó nem áll újraalkalmazási korlátozás hatálya alatt (Kit. 117.§ (6), (8) bekezdése, vagy a 166.§ (4) bekezdése, illetve a Kttv. 60.§ (1) bekezdés i) pontja szerint).

 

Elvárt kompetenciák

  • Önálló munkavégzés, felelősségtudat.
  • Terhelhetőség, rugalmasság, határozottság.
  • Dinamikus, pontos és precíz munkavégzés.
  • Excel kiváló ismerete, szükséges VBA ismeret is.
  • Strukturált, rendszerben való gondolkozás.

Amit kínálunk

  • Cafeteria.
  • Munkába járás támogatása.
  • Egészségügyi szűrővizsgálat lehetősége.
  • Képzés/továbbképzési lehetőség.
  • Juttatások (családalapítási, gyermeknevelési, iskolakezdési támogatás), gyermekprogramok (mikulás, gyermeknap, tábor stb.).
  • Sportolási lehetőségek.
  • Tömegközlekedéssel jól megközelíthető munkahely.

Munkahelyi extrák

  • Sportolási lehetőség

Céginformáció

A Magyar Államkincstár közel hatezer főt foglalkoztató központi költségvetési szerv, több mint 25 éve kezdte meg a működését és a közigazgatás kiemelt szereplőjeként rendkívül szerteágazó, lényegében minden magyar embert érintő tevékenységet folytat.  A Kincstár megbízható közintézmény és biztos, stabil munkahely.

Akarsz az ország egyik legnagyobb munkáltatójánál dolgozni? Jelentkezz, és legyél Te az új

HR kontroller kollégánk!


Szervezeti egység: Humánpolitikai Főosztály

Munkavégzés helye: Magyar Államkincstár 1054 Budapest, Hold utca 4.

Szerződés típusa: határozatlan idejű, kormányzati szolgálati jogviszony.

Napi munkaidő: teljes munkaidőben.

Próbaidő: 6 hónap.

Jelentkezés módja

Jelentkezéshez kérjük csatolni

  • Részletes szakmai önéletrajzot.
  • Motivációs levelet illetményigény megjelölésével.
  • Kizárólag a feladatkör betöltéséhez szükséges iskolai. végzettséget, szakképzettséget igazoló okiratok másolatát.

 

Kérjük, hogy jelentkezésének elküldése előtt olvassa el az álláspályázatra jelentkezőknek szóló Adatkezelési tájékoztatót a Magyar Államkincstár honlapján a Karrier oldalon.

A pályázatokat 2025. június 15-ig a „Jelentkezem” gombra kattintva kérjük megküldeni. A tárgyban kérjük feltüntetni a feladatkör megnevezését: „HR kontroller”.

 

A jelentkezések elbírálása folyamatos, határideje legkésőbb 2025. június 29. Amennyiben a munkáltató a kiírt határidő előtt megtalálja a számára megfelelő jelöltet, úgy a pályázatot lezárhatja.

JELENTKEZEM