Feladatok

  • Napi adminisztráció (levelezés, postázás, e-mailek kezelése, telefonhívások kezelése, kapcsolattartás partnerekkel, nyilvántartások készítése)
  • Munkavállalók beléptetési és kiléptetési folyamatainak teljes körű adminisztrációja.
  • Munkaszerződések, módosítások, munkaköri leírások és egyéb dokumentumok előkészítése és nyilvántartása.
  • Bérszámfejtéshez kapcsolódó adatok pontos és időbeni rögzítése, ellenőrzése.
  • Kapcsolattartás a munkavállalókkal, hatóságokkal és belső szervezeti egységekkel.
  • Munkaügyi nyilvántartások vezetése és naprakészen tartása.

Elvárások

  • Legalább középfokú végzettség
  • Minimum 1-2 év releváns szakmai tapasztalat
  • MS Office alkalmazások magabiztos használata.
  • Precíz, önálló munkavégzés, jó kommunikációs és problémamegoldó készség.
  • Csapatmunkára való nyitottság és proaktív hozzáállás.

Előnyt jelent

  • Munkaügyi tapasztalat
  • Felsőfokú végzettség

Amit kínálunk

  • Sokoldalú munkakör, kihívásokkal teli szakmai feladatok
  • Támogató, befogadó csapat
  • Hosszú távú munkalehetőség stabil cégnél

Jelentkezés módja

A "Jelentkezem" gombra kattintás után kérjük csatolja magyar nyelvű fényképes önéletrajzát.

JELENTKEZEM