BECK AND PARTNERS Kft.
Partnerünk jelenleg új munkatársat keres budapesti, XIII. kerületi irodájába az alábbi pozícióba:

Munkaügyi adminisztrátor

Főbb feladatok, munkák:

  • Munkavállalók be- és kiléptetésével kapcsolatos dokumentációk kezelése
  • Személyi- és munkaügyi nyilvántartások naprakészen tartása
  • Bérszámfejtéssel kapcsolatos adminisztrációs feladatok ellátása
  • Bejövő küldemények kezelése és iktatása
  • Riportok készítése Excelben

Az álláshoz tartozó elvárások:

  • Pályakezdők jelentkezését is szívesen fogadjuk
  • Erős, felhasználói szintű számítógépes ismeretek (Excel)
  • Legalább középfokú végzettség
  • Precíz munkavégzés szigorú határidők mellett

Amit kínálunk:

  • Céges telefon privát használatra is
  • Vállalati kedvezmények
  • Ingyenes fitness bérlet
  • Átfogó betanulási rendszer, szakmai fejlődési lehetőség
  • Támogató csapat
  • Kellemes munkahelyi légkör a XIII. kerületi irodánkban (otthoni munkavégzés nem biztosított)

Állás, munka területe(i):

  • Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka
  • Adatrögzítő
  • Adminisztrátor, Dokumentumkezelő

Egyéb információ:

  • Munkavégzés pontos helye: Budapest XIII. kerület
  • Amennyiben az álláslehetőség felkeltette érdeklődésed, küldd el számunkra magyar nyelvű önéletrajzodat az alábbi „JELENTKEZÉS” gombra kattintva!

JELENTKEZEM