Feladatok:
  • Költségvetések (havi, negyedéves, éves) előkészítése és elemzése,
  • Működési, személyi és marketing kiadások, valamint bevételek nyomon követése,
  • Havi jelentések készítése a tulajdonosok részére,
  • Beérkező számlák könyvelésének jóváhagyása,
  • Havi egyeztetések előkészítése,
  • Együttműködés az értékesítési és aftersales részlegekkel a retail és flotta kampányok fedezetének jóváhagyásában,
  • Kapcsolattartás a pénzügyi és számviteli kollégákkal, javaslattétel a kontrolling folyamatok fejlesztésére,
  • Ad hoc feladatok ellátása (pl. KPMG- és adóhatósági ellenőrzések támogatása),
  • Csapattagok helyettesítése távollét esetén.
Elvárások
  • Főiskolai vagy egyetemi diploma közgazdasági területen,
  • 1–3 év szakmai tapasztalat kontrolling, pénzügyi elemző vagy audit asszisztens (BIG4) pozícióban,
  • Alapos számviteli ismeretek,
  • Magabiztos angol nyelvtudás szóban és írásban,
  • MS Office (kiemelten Excel) magabiztos használata,
  • Precizitás, rendszerszemlélet, jó kommunikációs készség,
  • Képesség határidők betartására és problémák önálló megoldására.
Előny:
  • Cseh és/vagy szlovák nyelvismeret.
Juttatások és munkakörnyezet:
  • Tapasztalathoz és pozícióhoz illeszkedő fizetés.
  • Modern, kényelmes irodai környezet Budapest XII. kerületében.
  • Valódi szakmai kihívások és fejlődési lehetőségek.
Gyakori kérdések
 
Hol dolgoznál?
Budapest XII. kerületében található, modern irodai környezetben.
 
Hogyan tudod tömegközlekedéssel könnyen megközelíteni? 
Villamos: 59, 17, 61 
Busz: 102, 105, 139, 212 
Metró: M2 (Széll Kálmán tér, majd villamos)
 
Milyen a munkakörnyezet?
Támogató, inspiráló és szakmailag erős csapatban dolgozhatsz. A vezetők értékelik a teljesítményt, megbecsülik a munkát, és partnerként kezelik a kollégákat.
 
Milyen a munkaidő?
Teljes munkaidő, hétfőtől péntekig, napi 8 órában.
 
Ha felkeltette érdeklődésedet a pozíció, küldd el magyar és angol nyelvű önéletrajzodat a „JELENTKEZÉS” gombra kattintva!

JELENTKEZEM