A munkakör célja:
  • A vállalat napi adminisztratív, pénzügyi és bérszámfejtési folyamatai zavartalan, pontos és határidőre történő biztosítása.
  • Az ügyvezetés, a könyvelés és a pénzügy számára szükséges adatok előkészítése, továbbítása.
Főbb feladatok és felelősségi körök:
  • A cégvezetés napi munkájának támogatása
  • Adminisztrációs és irodai feladatok (iktatás, hatósági és partneri ügyintézés, postai/futárküldemények)
  • Pénzügyi és banki ügyintézés (utalások előkészítése, pénztárkezelés, számlák ellenőrzése, kintlévőségek követése)
  • Számlakezelés és könyveléstámogatás (bejövő számlák rendszerezése, havi könyvelési anyagok összeállítása)
  • Bérszámfejtési és HR-adminisztráció (jelenléti ívek, belépők–kilépők, szerződések, igazolások)
Elvárások:
  • Legalább középfokú végzettség
  • Minimum 1–3 év pénzügyi/adminisztratív területen szerzett tapasztalat
  • Számviteli alapok ismerete
  • Magabiztos MS Office/Google Workspace ismeret
  • Alap bérszámfejtési és pénzügyi adminisztrációs ismeretek, számlázási/könyvelési folyamatok és ERP rendszerek ismerete
  • Precizitás, felelősségteljes hozzáállás, jó szervezőkészség, határidőtartás
  • Diszkréció, önállóság és csapatmunka, jó kommunikáció
  • B kategóriás jogosítvány
Előnyt jelent:
  • Pénzügyi, gazdasági végzettség
  • Számlázz.hu rendszer ismerete
  • Angol nyelvtudás
Amit kínálnak:
  • Pozíciónak megfelelő fizetés
  • Stabil, hosszú távú munkalehetőség 20+ éve működő cégnél
  • Útiköltség biztosítás banki és hivatalos ügyintézéshez
  • Fejlődés alatt álló, dinamikus környezet
  • Korrekt, szabad kezet adó vezetőség
  • Szakmai fejlődési lehetőség
  • Saját munkaállomás (számítógép, telefon)
  • Családias légkör
Munkavégzés helye:
  • Törökbálint (Hosszú távon Home Office biztosítása)
Munkaidő:
  • Teljes munkaidős, határozatlan idejű munkaviszony
Jelentkezés módja:
  • Küldje el számunkra szakmai önéletrajzát az alábbi „Jelentkezés” gombra kattintva!
Mi történik a jelentkezését követően?
  • A beérkezett jelentkezéseket megtekintés nélkül automatikusan továbbítjuk partnerünk felé.
  • Ezután már megbízónk veszi át a jelentkezése kezelését, így a kiválasztási folyamat következő lépéseiben mi már nem veszünk részt.

JELENTKEZEM