NISZ Nemzeti Infokommunikációs Szolgáltató Zártkörűen Működő Részvénytársaság

Ha fontos számodra, hogy nap mint nap a legújabb technológiákat alkalmazd, szakmailag tovább fejlődj, ötleteidet megvalósítsd, tapasztalatodat elismerjék, csatlakozz hozzánk és velünk együtt könnyítsd meg a közigazgatási ügyintézést Magyarországon! Csak egy kattintás.

Legyél

Irodatechnikai szakértő

A következő kihívások várnak:

  • Irodatechnika: nyomtatással, szkenneléssel, nyomatmenedzsmenttel kapcsolatos műszaki szakértői feladatok ellátása,
  • NISZ Zrt. ügyfeleinek körébe tartozó intézmények irodatechnikai szolgáltatásának (nyomatmenedzsment rendszer, nyomtatók, MFP-k, szkennerek) támogatása,
  • A szolgáltatáshoz kapcsolódó kommunikációs- és oktató anyagok készítése,
  • Részvétel a közbeszerzési eljárások lebonyolításában, ezekhez kapcsolódó műszaki specifikációk elkészítése,
  • Szállítói szerződésekhez tartozó kapcsolattartói és felügyeleti tevékenységek ellátása,
  • Ügyféligények elvárásainak, megvalósíthatóságának vizsgálata, véleményezése, javaslattétel a teljesítés módjára,
  • Szakértői tanácsadás az üzemeltetést végző szervezetek részére irodatechnikai kérdésekben,
  • Riportok és elemzések készítése,
  • Szállítói szerződésekhez tartozó szakmai kapcsolattartói és teljesítés felügyeleti tevékenységek ellátása,
  • Részvétel a vállalati projektekben, üzemeltetési szempontok képviselete,
  • Új szolgáltatások, szoftverek, irodatechnikai berendezések bevezetés előtti tesztelése,
  • Elvégzett feladatok pontos dokumentálása, információátadás.

Csatlakozz hozzánk, ha:

  • Irodatechnikai ismeretekkel (nyomtatás, fénymásolás, szkennelés) mind hardver, mind szoftver irányban,
  • Felsőfokú IT végzettséggel - és irodatechnika szakterületen szerzett minimum 3, illetve 5 éves üzemeltetői vagy,
  • Középfokú végzettséggel - és irodatechnika szakterületen szerzett minimum 5, illetve 7 éves üzemeltetői gyakorlattal,
  • Számítástechnikai ismeretekkel, MS Word, Outlook készséggel, MS Excel, PowerPoint haladó szintű használatának képességével.
  • Csapatban és önállóan is tudsz dolgozni.

Előnyt jelent számodra:

  • Angol nyelvtudás,
  • Nyomatmenedzsment rendszeri ismeretek,
  • IT projektek megvalósításában szerzett tapasztalatok.

Alkalmazás feltétele:

  • Belépés után nemzetbiztonsági átvilágítás szükséges.

Ha minket választasz:

  • széles körű, folyamatosan bővülő elemeket tartalmazó Cafetériát biztosítunk,
  • belső ajánlói programot működtetünk, melyben díjazzuk munkatársaink ajánlásait,
  • széles körű magánorvosi és egészségügyi ellátásokat nyújtó egészségbiztosítást nyújtunk,
  • rekreáció számos lehetőségét kínáljuk (AYCM, aktív sportkörök, biciklibarát munkahely, irodai masszázs),
  • családbarát minősítésű munkahelyre érkezel (gyermekvállalási támogatás, kedvezményes belépők biztosítása Állatkert és Vadaspark esetén),
  • szakmai díjakban és elismerésekben részesítjük munkatársainkat,
  • részleges home office lehetősége vár,
  • rendszereink folyamatos fejlesztése révén folyamatosan új feladatok várnak,
  • minőségi szolgáltatást nyújtó, jó munkahelyi közösség részese lehetsz.

JELENTKEZEM