Szeretnél egy dinamikus, innovatív csapat tagja lenni, ahol minden nap új kihívások és lehetőségek várnak rád? Partnerünk egy Medior Hr Specialistát keres, aki kiváló kommunikációs képességeivel és ügyfélközpontú hozzáállásával támogatja üzleti növekedésünket. Miért érdemes csatlakozni hozzánk? Partnerünk 2010-ben alakult, és azóta is töretlenül fejlődik. Fő profiluk a szoftverfejlesztés, tesztelés és üzemeltetés. Két modern irodájuk van, Budapesten és Debrecenben. Feladatok Onboarding tervek kialakítása, onboarding folyamat szervezése és adminisztratív támogatása Munkatársi exit interjúk tartása Tréningek, fejlesztési programok szervezése, koordinálása, adminisztratív támogatása Munkavállalói értékelések ütemezése, szervezése, adminisztratív támogatása Szakmai beszélgetések előkészítése - ütemezése, szervezése, adminisztratív támogatása Mentor programmal kapcsolatos szervezési és adminisztratív feladatok ellátása Munkavállalói elégedettség mérés szervezése és támogatása Belső programok szervezése és részvétel a lebonyolításában A belső kommunikációs eszközök és csatornák fejlesztése és működtetése A belső kommunikációs csatornák tartalommenedzsmentje és az ezekhez tartozó adminisztratív feladatok ellátása Munkaügyi adminisztráció támogatása Egyéb információk Lokáció: Debrecen (irodai munkavégzés)

JELENTKEZEM