Egy izgalmas, változatos munkát kínálunk, ahol az extrovertált személyiség eddel és szervezőkészségeddel a maximumot hozhatod ki magadból egyéni vállalkozóként . Nálunk nem csupán adminisztrációval foglalkozol – valódi kapcsolatokat építesz partnercégek vezetőivel, felismered és kielégíted munkaerőigény eiket, és aktívan részt veszel a folyamatok minden lépésében. Ha ambiciózus vagy, hiszel a kemény munkában akkor nálunk a helyed! Meglévő partnercégek vezetőivel való kapcsolattartás telefonon és személyesen egyaránt Meglévő partnerek munkaerő igényeinek feltérképezése, felismerése, kiszolgálása Munkaerő kölcsönzéssel kapcsolatos projektek koordinálása Hirdetések posztolása Munkavállalók toborzása Munkavállalók beléptetési adminisztrációja Munkavállalók kiléptetése Bérszámfejtés előkészítése Kapcsolattartás a vállalat központjával Riportok, jelentések készítése a vezetőség számára Szolnok vagy környéki lakhely. B kategóriás jogosítvány, saját gépjármű Rendelkezz minimum középfokú végzettséggel Legyél rugalmas Egyéni vállalkozói tevékenység folytatása Angol nyelvtudás Legyél pontos, precíz, és kitartó Proaktív személyiség, aki kutatja és felismeri a partnerek igényeit Rendelkezz kiemelt kommunikációs készséggel MS Office programok magabiztos ismerete Hasonló munkakörben szerzett előzetes tapasztalat

JELENTKEZEM