Munkavállalói kérdések és ügyek kezelése személyesen és online, tájékoztatók és fogadóórák tartása a telephelyen
Adminisztrációs feladatok ellátása, beleértve a munkaszerződések előkészítését, szkennelését, dokumentumok feltöltését és nyomtatását
Táppénz és egyéb munkaügyi kérelmek kezelése, orvosi kommunikáció, és ezek továbbítása a központi osztály felé
Bérszámfejtési információk előkészítése
Év eleji és év közbeni hivatalos nyilatkozatok kezelése
Relokációs dokumentumok kezelése, adminisztrálása, aláírások és szkennelés
Tartózkodási engedélyekkel kapcsolatos ügyintézés, a késedelmes bejelentések miatti ideiglenes tartózkodási igazolás beszerzése és nyilvántartásba vétele
Munkavállalók szállásának koordinálása költözés esetén
Adatváltoztatások és egyéb munkavállalói kérelmek feldolgozása
Elvárások:
Bérszámfejtési tapasztalat és alapos adminisztratív ismeretek
Magabiztos angol nyelvtudás, szóban és írásban egyaránt
Kiemelkedő kommunikációs készség, mivel a feladatok folyamatos kapcsolatot igényelnek a munkavállalókkal és a vezetőséggel
Határozott, proaktív és eredményorientált munkavégzés, a felmerülő problémák gyors és hatékony megoldásával
A precizitás és a részletekre való odafigyelés elengedhetetlen
Hasonló munkakörben szerzett tapasztalat
Amit kínálunk:
Komplex juttatási csomag (alapbér, cafeteria, teljesítmény alapú mozgóbér)
Hosszú távú munkalehetőség
Kihívásokkal teli, változatos feladatok
Stabil, nemzetközi háttér és fejlődési lehetőségek egy globálisan ismert cégnél