Közel 30 éve működő, magyar tulajdonban lévő, ipari automatizálás, bel- és külkereskedelemmel, valamint megújuló energiával foglalkozó cég megbízásából keresünk munkatársat az alábbi pozícióba:

HR MUNKATÁRS

Az álláshoz tartozó elvárások:

Minimum középfokú végzettség

1-3 év szakmai tapasztalat

Angol nyelv középfokú ismerete szóban és írásban

Együttműködés és közös gondolkodás a HR csapattal

Nagyfokú önállóság és precizitás

Kreativitás; empatikus, nyitott személyiség

Felhasználói szintű számítógépes (MS Office) ismeret

Főbb feladatok, munkák:

Toborzás-kiválasztás teljes körű támogatása: hirdetési felületek kezelése, jelöltek felkutatása, beérkezett pályázatok kezelése, telefonos előszűrések, kompetenciák felmérése, interjúk leszervezése, ehhez kapcsolódó adminisztratív feladatok

Nyilvántartási rendszerek kezelése

Képzések, oktatások szervezése, koordinálása, teljeskörű adminisztrációja, tanulmányi szerződések elkészítése

Szervezetfejlesztés támogatása

Egyéb HR jellegű adminisztráció ellátása

Amit kínálunk:

Hosszú távú, stabil munkalehetőség

Összetartó, fiatalos, segítőkész munkahelyi légkör

Cafeteria (szabadon választható elemekkel)

Egészségközpontú szemlélet

Rendezvények

Mentális Egészségprogram

Munkavégzés helye

1107 Budapest, Fertő u. 14.

Jelentkezés

Amennyiben a fenti hirdetésünk kihívást és motivációt jelent az Ön számára, kérjük, küldje el magyar nyelvű fényképes önéletrajzát a JELENTKEZÉS AZ ÁLLÁSRA gombra kattintva!

JELENTKEZEM