Feladatok

  • Heti személyes találkozás a boltvezető kollégákkal;
  • Pékek beosztásának megírása;
  • Bérszámfejtőkkel való kapcsolattartás;
  • Jelenléti ívek kiosztása, begyűjtése, ellenőrzése, szükség esetén javítása;
  • Munkavállalók beléptetésével és kiléptetésével szükséges adminisztrációs feladatok elvégzése szükséges dokumentumok begyűjtése, bérszámfejtőknek való továbbítása;
  • Új munkaerő felvételekor hirdetések kezelése, jelentkezők szűrése, időpontok egyeztetése, interjúztatása;
  • Munkavállalók szabadságának, betegszabadságának kezelése;
  • Szükséges szabályzatok begyűjtése a béren kívüli juttatásokhoz, adatvédelmi kezeléshez, a cég ügyvédjétől, ha szükséges;
  • Csapatépítők szervezése;
  • Egyéb munkaügyi kérdésekhez kapcsolódó feladatok.

Elvárások

  • Van hasonló munkakörben szerzett legalább 1 éves tapasztalatod;
  • Legalább középfokú végzettséggel rendelkezel;
  • Képes vagy önálló munkavégzésre;
  • Felhasználói szintű számítógépes ismeretekkel rendelkezel, Excel, Word és Outlook kezelése könnyen megy;
  • Véleményünk szerint fontosabb a tapasztalatnál az, hogy olyan emberekkel dolgozzunk együtt, aki szeret és tud is új dolgokat tanulni.

Amit kínálunk

  • Családias légkör;
  • Teljes munkaidős állás, teljes bejelentéssel;
  • Versenyképes fizetés;
  • Rugalmas munkavégzés, home office lehetőség;
  • Munkavégzés helye: 1132 Budapest.

Céginformáció

Kis cégcsoportunk pékségeket üzemeltet Budapest belvárosában. A Három Tarka Macska kézműves pékség 2017 tavasza óta várja vendégeit a legjobb alapanyagokból készült kenyerekkel, péksüteményekkel, szendvicsekkel és specialty kávéval.

Jelentkezés módja

Jelentkezéshez kérjük, hogy csatold fényképes önéletrajzod.

JELENTKEZEM