Heti személyes találkozás a boltvezető kollégákkal;
Pékek beosztásának megírása;
Bérszámfejtőkkel való kapcsolattartás;
Jelenléti ívek kiosztása, begyűjtése, ellenőrzése, szükség esetén javítása;
Munkavállalók beléptetésével és kiléptetésével szükséges adminisztrációs feladatok elvégzése szükséges dokumentumok begyűjtése, bérszámfejtőknek való továbbítása;
Új munkaerő felvételekor hirdetések kezelése, jelentkezők szűrése, időpontok egyeztetése, interjúztatása;
Szükséges szabályzatok begyűjtése a béren kívüli juttatásokhoz, adatvédelmi kezeléshez, a cég ügyvédjétől, ha szükséges;
Csapatépítők szervezése;
Egyéb munkaügyi kérdésekhez kapcsolódó feladatok.
Elvárások
Van hasonló munkakörben szerzett legalább 1 éves tapasztalatod;
Legalább középfokú végzettséggel rendelkezel;
Képes vagy önálló munkavégzésre;
Felhasználói szintű számítógépes ismeretekkel rendelkezel, Excel, Word és Outlook kezelése könnyen megy;
Véleményünk szerint fontosabb a tapasztalatnál az, hogy olyan emberekkel dolgozzunk együtt, aki szeret és tud is új dolgokat tanulni.
Amit kínálunk
Családias légkör;
Teljes munkaidős állás, teljes bejelentéssel;
Versenyképes fizetés;
Rugalmas munkavégzés, home office lehetőség;
Munkavégzés helye: 1132 Budapest.
Céginformáció
Kis cégcsoportunk pékségeket üzemeltet Budapest belvárosában. A Három Tarka Macska kézműves pékség 2017 tavasza óta várja vendégeit a legjobb alapanyagokból készült kenyerekkel, péksüteményekkel, szendvicsekkel és specialty kávéval.
Jelentkezés módja
Jelentkezéshez kérjük, hogy csatold fényképes önéletrajzod.