Kollégánk feladata lesz:

  • Külföldi munkavállalók idegenrendészeti ügyeinek intézése (kérelmek indítása, munkavállalási, tartózkodási engedélyek TAJ stb. - cégen belül és a hivataloknál)
  • EnterHungary felület kezelése, ügyek indítása, folyamatos követése, menedzselése
  • Külföldi munkavállalók adatainak precíz rögzítése, módosítása, nyilvántartása, az adatok naprakészen tartása
  • Külföldi munkavállalók ügyintézésének segítése (bankszámlanyitás, SIM kártya, NAV stb.)
  • Külföldi munkavállalókkal kapcsolatos adatszolgáltatások, riportok, elemzések készítése
  • Együttműködés a kollégákkal
  • Napi szintű kommunikáció a munkatársakkal

Elvárás:

  • kommunikációs szintű angol nyelvtudás (szóban és írásban egyaránt)
  • hasonló munkakörben szerzett 1-2 év tapasztalat
  • MS Office és Outlook ismeret (Excel haladó)
  • kiváló kommunikációs és kapcsolatteremtő képesség
  • proaktív, eredményorientált, önálló és megoldáscentrikus személyiség
  • önálló munkavégzés
  • B kategóriás jogosítvány

Amit kínálunk:

  • stabil, multinacionális vállalati háttér egy dinamikusan fejlődő iparágban
  • bruttó 40.000.-ft/hó jelenléti bónusz
  • dolgozói ajánlói program (bruttó 30.000.-ft/fő)
  • utazási hozzájárulás: 20 Ft/km gépjárművel, tömegközlekedéssel 100%-os térítés, ingyenes céges buszjárat 70 km-es körzetből (Budapestről is!)
  • modern környezet, ebédlő és pihenőhely

Munkaidő, munkavégzés helye:

  • hétfőtől-péntekig 08-16 óráig
  • 2200 Monor, Ipar u. 20.

Fényképes önéletrajzod, bérigényed megjelölésével a "Jelentkezem" gombra kattintva.

Cégnév: SHINHEUNG SEC EU Kft.
Állás helye:
Állás-kategóriák:
Állásnév:
FRISS HASONLÓ ÁLLÁSOK
E-MAILBEN

A "Feliratkozom" gombra kattintva elfogadja az általános biztonsági és szerződési feltételeinket.

HASONLÓ ÁLLÁSOK