A HR osztály feladatkörébe tartozik minden HR vonatkozású kérdés, ideértve a hatékony erőforrás gazdálkodás, toborzás, kiválasztás, szervezetfejlesztés, munkajogi és munkaügyi anyagok, bérszámfejtés, teljesítmény értékelési rendszer, oktatás. Munkánk része a költségtervezés, HR kontrolling és az adminisztráció pontos vezetése is.
Csapatunk részeként rengeteg feladat vár, melyek közül a legfontosabbak:
- Bérszámfejtés előkészítéséhez szükséges anyagok összeállítása, nyilvántartások, táblázatok vezetése és naprakészen tartása
- Online jelenléti rendszer kezelése
- Betegszabadságok és betegpapírok ellenőrzése
- Szabadságnyilvántartás ellenőrzése, listák készítése
- Adatbázis naprakész tartása, szűrések, listák elkészítése
- Riportok, diagrammok, prezentációk, kimutatások készítésében aktív részvétel
- Iktatóprogram napi szintű használata
- Postai küldemények kezelése, ügyintézés
- Dokumentumok rendszerezése, irattár naprakész vezetése az előírások szerint
- Kapcsolattartás és együttműködés a társosztályokkal és a munkavállalókkal
- A Humánpolitikai osztály munkájának támogatása, eseti feladatokban és folyamatokban való aktív részvétel